آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Text Repeater 2.2 برنامه تکرار کننده متن برای اندروید

دانلود Text Repeater برای اندروید

Text Repeater با استفاده از این برنامه می توانید متنی را برای چندبار تکرار کنید و سپس ارسال نمایید. این اپلیکیشن حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. می توانید تعداد تکرار متن را در برنامه مشخص نمایید. با استفاده از این برنامه قادر به ایجاد حروف و جملات یا حتی اموجی های تکراری هستید. این نرم افزار قادر به ایجاد کاراکترهای تصادفی نیز هست. با چند کلیک ساده قادر به استفاده از برنامه خواهید بود. کافیست یک بار متن دلخواه خود را در برنامه تایپ کنید و سپس تعداد مورد نظر تکرار خود را تعیین کنید تا باقی کارها برای شما انجام شود.

این اپلیکیشن از تکرار حروف ascii نیز پشتیبانی می کند. می توانید خروجی برنامه را به شکل دلخواه اصلاح نمایید. می توانید هر جمله را در خطی جداگانه تکرار نمایید. اشتراک گذاری متن هایی که توسط این برنامه ایجاد کرده اید به راحتی انجام می شود. می توانید متن های خالی ارسال نمایید. این اپلیکیشن رابط کاربری متریال و گیرایی دارد. امکان تکرار کردن پیام بر اساس شماره نیز وجود دارد. با یک کلیک قادر به ریست کردن این برنامه هستید. Text Repeater امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و اکنون بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Text Repeater :


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- تکرار متن به شکل دلخواه

- ایجاد متن در خط های بعدی

- پشتیبانی از اموجی ها

- پشتیبانی از انواع حروف اسکی

- ایجاد تکرار بر اساس شماره

- اشتراک گذاری آسان متن های تولید شده

تصاویری از محیط نرم افزار Text Repeater :


دانلود Text Repeater برای اندروید  دانلود Text Repeater برای اندروید  دانلود Text Repeater برای اندروید  دانلود Text Repeater برای اندروید  دانلود Text Repeater برای اندروید


پسورد فایل :
کپی