آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.10 Super Space Cleaner پاک کننده حرفه ای اندروید

دانلود Super Space Cleaner برای اندروید

Super Space Cleaner نرم افزاری کاربردی با بیش از 5 میلیون کاربر می باشد. اگر گوشیتان مدان هنگ می کند و سرعت پاسخدهی آن پایین می باشد، نمی توانید بازی ها و نرم افزار های سنگین را روی آن نصب کنید، یا گوشیتان سریع داغ می کند، Super Space Cleaner به کارتان می آید. با یک کلیک می توانید گوشیتان را بهینه سازی نمایید. این نرم افزار به شکل کامل گوشیتان را بهینه سازی می کند و سرعت آن را بهبود می بخشد. می توانید فیل های کش، فایل های سنگین، تصاویر و ... را بیابید و پاک کنید تا فضای گوشیتان آزاد شود. این نرم افزار پروسه حذف کردن اپلیکیشن های غیر کاربردی را آسان می کند. می توانید دمای پردازنده را کاهش دهید و جلوی داغ شدن آن را بگیرید.

Super Space Cleaner قادر به کاهش دادن مصرف باتری سیستم شماست. می توانید اپلیکیشن های حساس خود را با استفاده از این برنامه قفل کنید تا هیچ کس بجز شما به آن ها دسترسی نداشته باشد. Super Space Cleaner امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و کار کردن با آن آسان می ابشد. این اپلیکیشن به زبان های مختلف ترجمه شده است. Super Space Cleaner اعلامیه هایی نیز نشان می دهد که شما را از وضعیت گوشیتان مطلع می کند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Super Space Cleaner :


- پیدا کردن فایل های حجیم

- پاک سازی فایل های کش و ناخواسته

- خنک کننده پردازنده

- کاهش دادن مصرف منابع سیستمی

- قفل کردن اپلیکیشن ها

- بهینه سازی مصرف باتری

- افزایش دادن سرعت گوشی

تصاویری از محیط نرم افزار Super Space Cleaner :


دانلود Super Space Cleaner برای اندروید  دانلود Super Space Cleaner برای اندروید  دانلود Super Space Cleaner برای اندروید  دانلود Super Space Cleaner برای اندروید


پسورد فایل :
کپی