آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود کیف پول دیجیتالی سیف مون برای اندروید 3.54 SafeMoon

SafeMoon

SafeMoon نرم افزاری قدرتمند برای خرید، فروش و جا به جا کردن ارز های دیجیتالی می باشد. در صورتی که پول دیجیتالی خود را از این کیف پول، به کیف پول دیگری انتقال دهید، 10% کارمزد باید پرداخت کنید. برای این که این کارمزد را پرداخت نکنید، می توانید عبارتی که به عنوان seed کیف پولتان انتخاب کرده اید را وارد کنید. در صورتی که کیف پول ثانویه شما کارمزدی اعمال نکند، می توانید به شکل رایگان پول دیجیتالی خود را انتقال دهید. بهتر است قبل از هر انتقال پولی از test transaction استفاده کنید تا از درستی عملکرد برنامه مطمئن شوید. کار کردن با این برنامه آسان می باشد.

حتی افراد آماتوری که به تازگی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند می توانند به راحتی کار با این برنامه را بیاموزند. ماشین حساب این برنامه توکن های شما را به میزان مناسب می شکند و راهی تازه به سوی پرداخت های غیرمتمرکز باز می کند. تمام ارز های دیجتالی محبوب در این برنامه گنجانده شده اند. رابط کاربری دوستانه برنامه، امکان پرداخت های مطمئن و امن را به وجود می آورد. SafeMoon بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. از حالا می توانید ارز پیشفرض خود را برای برنامه انتخاب کنید تا با هر بار باز شدن نشان داده شود. SafeMoon بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. دانلود تراست والت ، دانلود بلاک چین والت و دانلود اتمیک والت از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود SafeMoon

✅ نام نرم افزارSafeMoon❤️ تعداد دانلود602
⭐نسخه نرم افزار3.54🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل90 مگابایت

ویژگی های نرم افزار SafeMoon :


- بیش از صد هزار کاربر

- رابط کاربری مدرن و دوستانه

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- تبدیل ارز ها به یک دیگر

- مشاهده نمودار قیمت

- انتخاب کردن ارز دیجیتالی پیش فرض

تصاویری از محیط نرم افزار SafeMoon :


دانلود SafeMoon برای اندروید  دانلود SafeMoon برای اندروید  دانلود SafeMoon برای اندروید  دانلود SafeMoon برای اندروید  دانلود SafeMoon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی