آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 5.4.1 Salt Player Music Player موزیک پلیر سالت برای اندروید

دانلود Salt Player - Music Player برای اندروید

Salt Player Music Player نرم افزاری کاربردی برای پخش فایل های صوتی می باشد که رابط کاربری مناسبی دارد. از ویژگی هایی مثل adaptive sampling پشتیبانی می شود. می توانید فرمت های متنوعی مثل  M4A, OGG, WAV, ALAC, AIFF, FLAC, APE, ACC, DSD (DFF/DSF), OPUS, WV و بسیاری دیگر را در این برنامه پخش نمایید. رنگ بندی رابط کاربری برنامه بر اساس کاور آلبوم شما تعیین می شود که ظاهری فوق العاده دارد. موضوعات متنوعی برای انتخاب کردن وجود دارد. از لیریک های دسکتاپ، حالت افقی، مود تعمیق و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود.

Salt Player Music Player ویژگی های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به تم تیره اشاره کرد. در صورتی که ویژگی audio focus را فعال کنید، موسیقی شما در کنار سایر اپ ها پخش نمی شود. می توانید تنظیمات لیریک را تغییر دهید و به شکل دلخواه در بیاورید. ویژگی auto matching of network album info امکان مچ کردن اطلاعات آلبومتان را به شکل خودکار به وجود می آورد. سایر ویژگی های استاندارد نظیر پخش تصادفی فایل های صوتی، وجود تایمر، متوقف کردن و اجرای مجدد فایل های صوتی را نیز در برنامه خواهید یافت. Salt Player Music Player بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. ابزارهای دانلود Omnia Music Player یا دانلود VLC for Android یا دانلود Impulse Music Player Pro از دیگر ابزارهای پلیر موزیک اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Salt Player Music Player :


- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فرمت ها

- دارای تم تیره

- تغییر رنگ بندی برنامه با رنگ آلبوم

- پشتیبانی از لیریک ها

- مچ کردن اطلاعات آلبوم

- قابل اجرا روی تبلت ها و انواع گوشی های اندرویدی

- پشتیبانی از اجرای تصادفی موسیقی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Salt Player Music Player :


دانلود Salt Player - Music Player برای اندروید  دانلود Salt Player - Music Player برای اندروید  دانلود Salt Player - Music Player برای اندروید  دانلود Salt Player - Music Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی