آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.7 Papirus Adaptive Icon Pack آیکون های پاپیروس برای اندروید

دانلود Papirus-Adaptive-Icon-Pack برای اندروید

Papirus Adaptive Icon Pack آیکون های جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. آیکون های این اپلیکیشن بر اساس آیکون هایی که در ابتدا برای لینوکس توسعه داده شده بودند طراحی شده است. بیش از 1692 آیکون با 169 والپیپر را در برنامه می یابید. آیکون های این مجموعه به تدریج افزایش پیدا می کند. این نرم افزار به شکل کامل رایگان است و در عین حال open source نیز می باشد. اگر توسعه دهنده یا طراح هستید می توانید به سورس کد های این برنامه مراجعه کنید.

حجم این اپلیکیشن کم است و به 20 مگابایت نمی رسد. آیکون ها دارای رزولوشن بسیار بالای 432x432 هستند که کمتر در سیستم های اندرویدی مشاهده می شود. لانچر هایی نظیر nova, rootless, lownchair, hyperion, poco و ... پشتیبانی می شوند. اگر در استفاده از این آیکون پک به مشکل خوردید یکی از لانچر های اشاره شده را نصب کنید. در نسخه جدید برنامه بیش از 320 آیکون جدید و 6 والپیپر تازه اضافه شده است. برخی از آیکون ها بازطراحی شده اند و ظاهر بهتری دارند. هم چنین مشکل آیکون هایی که ناپدید میشدند حل شده است. داشبرد برنامه توسعه داده شده است و بهبود پیدا کرده است. Papirus Adaptive Icon Pack امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 8 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Papirus Adaptive Icon Pack


- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- اضافه شدن آیکون های جدید

- بازطراحی شدن آیکون های قدیمی

- رابط کاربری دوستانه و سر راست

- سورس باز برای توسعه دهندگان

- سازگار با لانچر های محبوب اختصاصی

- رزولوشن بسیار بالای آیکون ها

- ظاهری جذاب و مدرن

تصاویری از محیط نرم افزار Papirus Adaptive Icon Pack :


دانلود Papirus-Adaptive-Icon-Pack برای اندروید  دانلود Papirus-Adaptive-Icon-Pack برای اندروید  دانلود Papirus-Adaptive-Icon-Pack برای اندروید  دانلود Papirus-Adaptive-Icon-Pack برای اندروید  دانلود Papirus-Adaptive-Icon-Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی