آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2021.1102.0120 Office: TextMaker ویرایش کردن فایل های متنی برای اندروید

دانلود OfficeTextMaker برای اندروید

Office: TextMaker یکی از کامل ترین برنامه های ویرایش متن برای اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید ویژگی های مختلف فایل های ورد خود را کنترل نمایید. این نرم افزار به خوبی با فرمت docx و سایر فرمت های رایج دیگر word سازگرا است. این اپلیکیشن رابط کاربری مناسبی دارد و برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است. می توانید اطلاعات خود را روی فضای ابری، یا سیستمتان به شکل مستقیم ذخیره سازی نمایید. از گوگل درایو، دراپ باکس و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. این نرم افزار به 29 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی ارائه شده است.

اسنادی که با این برنامه ذخیره کرده اد در سایر پلتفرم ها بدون هیچ مشکلی باز می شوند. این اپلیکیشن از فایل هایی که با پسورد محافظت شده اند نیز پشتیبانی می کند. حتی می توانید فایل های opendocument را نیز ذخیره سازی نمایید. قالب های متعددی را در برنامه پیدا می کنید. امکان اضافه کردن فیلدهای مختلف متنی، تاریخی، و بسیاری دیگر وجود دارد. Office: TextMaker حتی امکان خروجی گرفتن فرمت epub را به وجود می آورد؛ به شرطی که SoftMaker Office NX را داشته باشید. این نرم افزار بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. می توانید این برنامه را روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Office: TextMaker :


- بیش از صد هزار کاربر

- مدیریت آسان اسناد

- امکان کامل کردن انواع فرم ها

- گرفتن خطاهای متنی

- اضافه کردن دیکشنری های Hunspell

- خروجی گرفتن از کتاب های الکترونیکی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Office: TextMaker :


دانلود OfficeTextMaker برای اندروید  دانلود OfficeTextMaker برای اندروید  دانلود OfficeTextMaker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی