آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب 3.8 Cram Reduce Pictures برنامه کاهش حجم تصاویر برای اندروید

دانلود Cram Reduce Pictures برای اندروید

Cram Reduce Pictures با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تا 60% حجم عکس هایتان را کاهش دهید. بنابرین قادر به ذخیره کردن 3 برابر عکس بیشتر در سیستمتان هستید. این نرم افزار ابعاد یا رزولوشن عکس هایتان را کاهش نمی دهد. با این برنامه قادر به اشتراک گذاری عکس هایتان در زمان کمتری هستید. می توانید عکس ها یدلخواهتان را به ایمیل ارسال کنید، بدون این که با هیچ محدودیتی مواجه شوید. امکان ارسال کردن آلبومی از تصاویر را خواهید داشت. این نرم افزار دارای ویژگی حذف خودکار نیز هست که در صورت فعال کردن آن عکس های اورجینالتان با عکس های فشرده جایگزین می شوند. این نرم افزار امکان حذف کردن عکس های اورجینال به شکل دستی را نیز به شما می دهد.

عکس های فشرده شده تنها یک سوم حجم عکس های اورجینال شما خواهند داشت. کار کردن با این برنامه هیچ زحمتی ندارد و به راحتی با آن قادر در صرفه جویی در فضا و حجم خواهید بود. این نرم افزار انتقال فایل ها را آسان می کند و به کار عکاسان می آید. Cram Reduce Pictures توسط بیش از صد هزار کاربر دانلود شده است و امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. کار کردن با این برنامه آسان می باشد. می توانید این نرم افزار را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Cram Reduce Pictures


- فشرده سازی آسان تصاویر

- کاهش حجم عکس تا یک سوم

- اشتراک گذاری سریع تصاویر

- امکان فشرده سازی تا 300 عکس به شکل رایگان

- عدم افت رزولوشن در عکس ها

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- سرعت بسیار بالای فشرده سازی تصاویر

تصاویری از محیط نرم افزار Cram Reduce Pictures :


دانلود Cram Reduce Pictures برای اندروید  دانلود Cram Reduce Pictures برای اندروید  دانلود Cram Reduce Pictures برای اندروید  دانلود Cram Reduce Pictures برای اندروید  دانلود Cram Reduce Pictures برای اندروید


پسورد فایل :
کپی