آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.4 Ace Cleaner-Safe Cleanup برنامه پاکسازی و بهینه سازی اندروید

دانلود Ace Cleaner Safe Cleanup برای اندروید

Ace Cleaner Safe Cleanup در صورتی که از گوشی برای مدتی طولانی استفاده کنید، سرعت آن به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند و نیاز به حافظه زیادی برای ذخیره سازی اطلاعاتتان خواهید داشت. این شرایط نشان می دهد که گوشیتان نیاز به بهینه سازی و افزایش سرعت دارد. این نرم افزار برای چنین شرایطی طراحی شده است. با این اپلیکیشن می توانید گوشیتان را به وضعیت اولیه اش بازگردانید. این نرم افزار فضای زیادی از سیستم شما را آزاد می کند. الگوریتم برنامه کاملا هوشمند است و امکان افزایش سرعت گوشی و بهینه سازی اندروید را به وجود می آورد.

حتی طول عمر باتری شما با این برنامه افزایش پیدا می کند و دمای پردازنده تان کاهش می یابد. با این برنامه می توانید فایل های موقتی و بی استفاده گوشیتان را در کمترین زمان ممکن حذف کنید. این نرم افزار گوشی های قدیمی را تقویت می کند و امکان اجرای بازی ها و برنامه های سنگین را تا حدی به وجود می آورد. Ace Cleaner Safe Cleanup توسط بیش از ده هزار کاربر از سراسر دنیا دانلود شده است. باگ های ورژن های قبلی برطرف شده و با خیال راحت می توانید از این نسخه از برنامه استفاده کنید. رابط کاربری برنامه کاملا ساده است و نیاز به تجربه کار با برنامه های مشابه ندارد. Ace Cleaner Safe Cleanup بر روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.


دانلود Ace Cleaner-Safe Cleanup

✅ نام نرم افزارAce Cleaner-Safe Cleanup❤️ تعداد دانلود273
⭐نسخه نرم افزار1.0.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل28 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Ace Cleaner Safe Cleanup


- بیش از ده هزار کاربر

- حذف فایل های اضافی

- تقویت کردن عملکرد سیستم

- خنک کردن پردازنده

- افزایش سرعت سیستم

- اجرای برنامه های سنگین

- مناسب برای گوشی های قدیمی

تصاویری از محیط نرم افزار Ace Cleaner Safe Cleanup :


دانلود Ace Cleaner Safe Cleanup برای اندروید  دانلود Ace Cleaner Safe Cleanup برای اندروید  دانلود Ace Cleaner Safe Cleanup برای اندروید  دانلود Ace Cleaner Safe Cleanup برای اندروید


پسورد فایل :
کپی