آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه AdDirector v4.0.3 پرمیوم - نصب برنامه اد دایرکتور ویرایشگر و پلیر ویدیو برای اندروید
addirector

برنامه اندروید AdDirector ویرایشگر و پلیر ویدیویی - نام یک اپلکیشن قدرتمند و با امکانات می باشد که بصورت درون برنامه ای در گوگل پلی برای خرید قرار گرفته است و نسخه Premium Unlocked آن در اختیار شما قرار گرفته است که شامل تمام امکانات و ابزار های موجود می باشد. با استفاده از این ابزار میتوانید تمام نیاز های خود از یک برنامه ادیت ویدیو را تامین کنید که امکان ساخت اسلاید شو و افزودن و یا حذف صوت از ویدیو را به اسانی انجام دهید که این مورد مربوط به مهارت شما نیز خواهد داشت که در این زمینه دانش شما چه مقدار است. برنامه AdDirector نسبت به ویژگی های بسیاری که در اختیار دارد حجم کمی را دارا می باشد. رابط کاربری ساده و دسترسی اسان به ابزار ها میتواند نیاز شما به هر گونه آموزش را به حداقل برساند و در کمترین زمان ممکن بتوانید فایل های مد نظر خود را ویرایش و در خروجی دریافت کنید.


دانلود AdDirector

✅ نام نرم افزارAdDirector❤️ تعداد دانلود382
⭐نسخه نرم افزار4.0.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.0 و بالاتر🔆 حجم فایل82 مگابایت

ویژگی های برنامه AdDirector

  • دسترسی به الگو های آماده از وبسایت و شبکه های اجتماعی مختلف
  • امکان اشتراک گذاری ویدیو های آماده شده در شبکه های مختلف اعم از :
    • اینستاگرام
    • یوتیوب
    • فیس بوک
    • لینکدین
    • توییتر
  • قدرت بالای ابزار ها برای انجام دادن کار های شما در برنامه
  • رابط کاربری ساده و دسترسی اسان به تنظیمات
  • امکان ساخت اسلاید شو با استفاده از عکس
  • پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و ویدیویی
  • امکان برش دادن و ذخیره سازی ویدیو در حجم و اندازه های مختلف
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


AdDirector


بررسی کامل AdDirector


AdDirector با انواع و اقسام شبکه های اجتماعی سازگاری دارد که به آسانی میتوانید ویدیو های خود را با چند لمس ساده در آنها به اشتراک بگذارید. در این بین اتصال مستقیم و امن با اکانت خود میتواند شمارا از دسترسی های مختلف بیهوده سازد. برنامه اد دایرکتور جدا از ویژگی های ذکر شده شامل محتوای همیشه بروز می باشد که در قالب های نوین و ترند روز دنیا میتوانید ویدیو سازی کنید و آنرا با فرمت و کیفیت های مختلف ذخیره سازی نمایید. قدرت بالای برنامه در پردازش میتواند شمارا با ویژگی های بسیاری همراه کند که از کلیدی ترین آنها میتوان به سرعت بالا در ذخیره سازی ، پشتیبانی از کیفیت های مختلف اشاره داشت. با استفاده از AdDirector میتوانید روی ویدیو های خود تایپیو گرافی و لوگو گذاری انجام دهید که با انجام اینکار هیچ اسیبی به بافت تصاویر و ویدیو ها وارد نمیشود. از دیگر نرم افزارهای مرتبط می توان به دانلود ویدیو شو VideoShow و دانلود CyberLink PowerDirector اشاره داشت.

نام کامل برنامه در مارکت گوگل AdDirector - Video Maker ثبت شده است که برای دستیابی به تمام ابزار های آن باید هزینه ای را بصورت دلاری پرداخت نمایید. اما نگران نباشید زیرا نسخه ای که در اختیار شما قرار گرفته است بصورت پرمیوم بوده و شمارا از این مشکل مستثنی میکند. برنامه های بسیاری در این زمینه وجود دارد که هر یک بنا به دلایلی به محبوبیت رسیده اند اما باید بدانید وجود ویژگی های کلیدی براساس نیاز کاربر بوده که توانسته این اپلیکیشن را به محبوبیت برساند. پس در این زمینه یکی از بهترین ها می باشد که امروزه با توجه به محبوبیت شبکه های اجتماعی میتوان این ابزار را یک برنامه ضروری برای پلتفرم اندروید دانست. طبق آخرین امتیازات ثبت شده در گوگل پلی ، این اپلیکیشن توانسته امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کند که این امتیاز از نظر هزاران کاربر از سراسر جهان به ثبت رسیده است که وبسایت پاتوق یو پیشنهاد میکند آنرا از دست ندهید.

تصاویری از محیط نرم افزار اد دایرکتور


دانلود برنامه AdDirector مود - نصب برنامه اد دایرکتور (ویرایشگر و پلیر ویدیو) برای اندروید  دانلود برنامه AdDirector  مود - نصب برنامه اد دایرکتور (ویرایشگر و پلیر ویدیو) برای اندروید  دانلود برنامه AdDirector مود - نصب برنامه اد دایرکتور (ویرایشگر و پلیر ویدیو) برای اندروید  دانلود برنامه AdDirector مود - نصب برنامه اد دایرکتور (ویرایشگر و پلیر ویدیو) برای اندروید


پسورد فایل :
کپی