آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه TABLA India Mystical Drums v7.2.1 پرمیوم - نصب برنامه طبل و کوبه برای اندروید
دانلود برنامه TABLA: India Mystical Drums مود - نصب برنامه ساخت کوبه برای اندروید

اپلیکیشن TABLA: India Mystical Drums یکی از جدید ترین برنامه های عرضه شده در سبک موزیک و ویدیو می باشد که با استفاده از ابزار و ویژگی های آن میتوانید ساخت کوبه هندی را آغاز کنید. این برنامه شامل اطلاعات بسیار خوبی است که با یادگیری آن میتوانید اطلاعات عمومی خود در این زمینه را افزایش دهید. برنامه محصول استودیو Kolb Apps بوده که برای دستیابی به آن نیاز به پرداخت درون برنامه ای خواهید داشت که نسخه مود و خریداری شده آن با ترافیک نیم بهاء در اختیارتان قرار گرفته است.

یکی دیگر از استفاده های ساز TABLA اجرا و بکارگیری آن در موسیقی های محلی در هند، بنگلادش، پاکستان، نپال، افغانستان و سریلانکا است، همانطور که خودتان میدانید این نوع سازها در سنت های هر کشور یا مردم جایگاه بسیار مهمی دارد و در مهمانی ها و مراسم های خاص مورد استفاده قرار میگیرد. کار با این برنامه بسیار ساده بوده بطور که بعد از نصب و اجرا کافی است روی طبل ها یا همان پدهای موجود کلیک کنید تا صدای دلنشین آنها نواخته شود، نگران یادگیری سازهای TABLA نباشید چراکه با مشاهده کردن چند آموزش مختلف نحوی نواختن این سازها را میتوانید به سادگی یاد بگیرید. برنامه های بسیاری وجود دارد که به کمک آنها میتوانید انواع مختلف سازها را بنوازید و این یکی از بهترین برنامه هاست پس اگر به نواختن سازهای سنتی و جذاب کشورها علاقه دارید این فرصت عالی است تا این تجربه را انجام دهید.


دانلود TABLA India Mystical Drums

✅ نام نرم افزارTABLA India Mystical Drums❤️ تعداد دانلود435
⭐نسخه نرم افزار7.2.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل40 مگابایت
دانلود برنامه TABLA: India Mystical Drums مود - نصب برنامه ساخت کوبه برای اندروید


توضیحات بیشتر TABLA India Mystical Drums


در دنیا سازهای مختلفی وجود دارد که با نواختن آنها میتوانید موسیقی های جذابی را به وجود آورید از شنیدن آن لذت ببرید، اما دسترسی به این سازها کار ساده ای نیست و باید گفت هر کسی نمی‌تواند این آلات موسیقی را در اختیار بگیرد. به کمک برنامه Tabla: India's mystical drums شما قرار هستید سازهای کوبه ای عرفانی هندی را در اختیار داشته باشید، این برنامه یک سرگرمی جذاب و مهیج است که با نصب آن میتوانید سازهای عالی را بنوازید. برای آشنایی با این موضوع باید گفت TABLA عنوان یک ساز کوبه ای هندو بوده که در موسیقی مذهبی و مراقبه هند مورد استفاده قرار میگیرد. شاید برایتان جالب باشد اینکه TABLA اصلی‌ترین ساز کوبه‌ای در موسیقی کلاسیک هندوستان بوده است! همچنین باید گفت این ساز را میتوان بصورت تک نواز یا همراه با سازهای دیگر به عنوان بخشی از یک موسیقی جذاب استفاده نمود.

دانلود برنامه TABLA: India Mystical Drums مود - نصب برنامه ساخت کوبه برای اندروید  دانلود برنامه TABLA: India Mystical Drums مود - نصب برنامه ساخت کوبه برای اندروید  دانلود برنامه TABLA: India Mystical Drums مود - نصب برنامه ساخت کوبه برای اندروید  دانلود برنامه TABLA: India Mystical Drums مود - نصب برنامه ساخت کوبه برای اندروید


پسورد فایل :
کپی