آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه Fancy Battery v4.1.1 نسخه پرمیوم | نصب برنامه باتری فانتزی برای اندروید
دانلود برنامه Fancy Battery مود - نصب برنامه باتری فانتزی برای اندروید

Fancy Battery همیشه کندی دستگاه یکی از مهم ترین مشکل افراد مختلف است که به شدت نگران این موضوع هستند! راهکارها و برنامه های مختلف وجود دارد که با نصب آنها میتوانید مدیریت روی دستگاه خود داشته باشید مشکل کندی را برطرف کنید! اما باید گفت تمامی این برنامه ها مناسب نیست و همگی آنها کارایی درست را نخواهند داشت. نرم افزار فوق العاده Fancy Battery بدون شک راه نجات شماست که به کمک آن میتوانید از قابلیت های بسیاری برخوردار شوید، این برنامه به شما کمک میکند تا فضای اشغال شده دستگاه خود را به سرعت پاکسازی کنید که این موضوع به بهبود کارایی باتری و ذخیره سازی آن کمک بزرگی میکند. حتما شنیده اید که اگر باتری دستگاه خودتان را سالم نگه دارید عمر و کارایی گوشی نیز افزایش پیاده میکند و یکی از بهترین راه حل ها برای این کار استفاده از همین برنامه های کاربردی خواهد بود! دانلود Ampere Meter و دانلود نرم افزار 3C Battery Monitor Widget Pro از برنامه های باتری اندروید می باشد.


دانلود Fancy Battery

✅ نام نرم افزارFancy Battery❤️ تعداد دانلود1123
⭐نسخه نرم افزار4.1.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 و بالاتر🔆 حجم فایل15 مگابایت

ویژگی های برنامه Fancy Battery


  • رابط کاربری ساده با دسترسی آسان به ابزار ها
  • ویژگی های کلیدی با دسترسی رایگان به آنها در این نسخه
  • ارائه جزئیات دقیق و کاربردی مربوط به عملکرد باتری
  • مشاهده برنامه های در حال اجرا در پس زمینه
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی
  • استفاده ناچیز از منابع دستگاه
  • افزایش طول عمر و ارائه راهکار های کلیدی برای ماندگاری شارژ


دانلود برنامه Fancy Battery مود - نصب برنامه باتری فانتزی برای اندروید


برنامه Fancy Battery از هر لحاظ که فکر کنید بهینه سازی شده و به حفظ باتری و پاکسازی فایل های غیر ضروری کمک میکند، با نصب این برنامه و بررسی کوتاه به سرعت وضعیت دستگاه مشخص میشود اینکه وضعیت باتری در حال حاضر در چه وضعیتی است! و چه ویژگی های باعث اصلاح و افزایش کارایی میشود. علاوه بر کنترل کیفیت باتری، در این برنامه شما میتوانید قابلیت های دیگری را در اختیار داشته باشید و در نهایت بطور روزانه نتایج را توسط برنامه در اختیار داشته باشید. قابلیت موثر و کاربردی دیگر که به کمک برنامه میتوانید انجام دهید توانایی پردازش سریع اطلاعات است که این ویژگی نیز کمک میکند هم عمر باتری خودتان را افزایش دهید و کندی دستگاه بطور کامل برطرف شود، یکی از عواملی که باعث کاهش سرعت دستگاه میشود وجود انواع ویروس ها است که شاید دستگاه درگیر آنها شود!

اینجاست که برنامه Fancy Battery راهکاری مناسب خواهد بود تا ویروس های دستگاه خود را در سریعترین زمان ممکن از بین ببرید. فایل های غیر ضروری و خالی را پاک کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما روان تر و استفاده از آن آسان تر می شود.

پسورد فایل :
کپی