آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Master Clean Phone Cleaner v1.2.2 | برنامه پاکسازی گوشی برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Master Clean Phone Cleaner - نصب برنامه پاکسازی تلفن همراه برای اندروید

Master Clean Phone Cleaner را میتوان یک ابزار کاربردی و قدرتمند در زمینه پاکسازی تلفن های اندرویدی دانست که در این زمینه ابزار های بسیاری برای کار درنظر گرفته شده اند. تنها با انجام یک اسکن و پاکسازی متوجه خواهید شد که سرعت گوشی اندرویدی شما به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این ابزار محصول استودیو Waazy Face Swap Video Maker & Music Video Editor‏ بوده که با پرداخت درون برنامه ای برای خرید در گوگل پلی عرضه شده است که نسخه مود و خریداری شده این برنامه را میتوانید از سایت پاتوق یو با ترافیک نیم بهاء دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید این برنامه در لیست ابزار های کاربردی اندروید نیز حضور دارد. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.


دانلود Master Clean Phone Cleaner

✅ نام نرم افزارMaster Clean Phone Cleaner❤️ تعداد دانلود242
⭐نسخه نرم افزار1.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0 و بالاتر🔆 حجم فایل12 مگابایت

دانلود اپلیکیشن Master Clean Phone Cleaner - نصب برنامه پاکسازی تلفن همراه برای اندروید


توضیحات نرم افزار Master Clean Phone Cleaner


Master Clean Phone Cleaner با بررسی بخش های حساس و سخت افزار دستگاه شما میتواند بسیاری از فضاهای اشغال شده که عملا در کش گوشی حضور دارند را شناسایی و پاکسازی کند. کش ها مربوط به تاریخچه های قبلی شما بوده که در اکثر گوشی ها سیو میشوند که وجود آنها سبب درگیری سخت افزار گوشی شده و سرعت دستگاه اندرویدی رفته رفته به حالت کندی در خواهد آمد. با استفاده از برنامه Master Clean Phone Cleaner دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت زیرا نه تنها کش بلکه تمام تاریخچه های غیرضروری که در گوشی شما ذخیره شده است را میتواند شناسایی و با یک لمس ساده آنهارا حذف کند. نگران نباشید زیرا پاکسازی کش هیچ تداخلی با فایل های دیگر نداشته و عملا یک مسیر منتهی به اقداماتی است که در گذشته انجام داده اید.

Master Clean Phone Cleaner از رابط کاربری ساده ای برخوردار است که برای کار با این برنامه نیازی به آموزش و کمک نخواهید داشت. تنها با چند لمس ساده صفحه نمایش میتوانید عملیات مربوط به اسکن گوشی را آغاز کنید که با انجام اینکار حافظه بیشتری را در اختیار خواهید داشت. آزاد سازی فضای ذخیره سازی نه تنها سبب افزایش فضای در اختیار میشود بکه میتواند سرعت پردازش سی پی یو و رم را تحت تاثیرخود قرار دهد.

پسورد فایل :
کپی