آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Audify Player v1.96.1 مود - نصب پلیر صوتی برای اندروید
دانلود اپلیکیشن Audify Player مود - نصب برنامه پلیر صوتی برای اندروید

Audify Player را میتوان یک پلیر صوتی قدرتمند برای اندروید دانست که از فرمت های رایج صوتی پشتیبانی میکند. با استفاده از این برنامه میتوانید به اکولایزر های خوبی در این زمینه دسترسی داشته باشید که به شما این اجازه را میدهد تا با خیال آسوده بتوانید فایل های صوتی و حتی فایل های ضبط شده خودرا با استفاده از ویژگی های برنامه اجرا نمایید که در این زمینه ویژگی های بیشتری در برنامه بکارگرفته شده است که در ادامه آنهارا مورد بررسی قرار خواهیم داد. رابط کاربری ساده و کیفیت پخش صدای بالا در کنار ویژگی های گرافیکی از دیگر قابلیت های Audify Player بشمار میرود که میتوانید نسخه مود شده آنرا در ادامه دریافت کنید.


دانلود Audify Player

✅ نام نرم افزارAudify Player❤️ تعداد دانلود1612
⭐نسخه نرم افزار1.96.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0 و بالاتر🔆 حجم فایل21 مگابایت

ویژگی های برنامه Audify Player


  • - امکان دسته بندی فایل های صوتی در 6 روش مختلف
  • - پشتیبانی از ویجت های مختلف با امکان لیست نمودن آنها
  • - دسترسی به تم های زیبا برای پس زمینه پلیر
  • - پخش فایل های صوتی براساس سلیقه و نیاز های خود
  • - امکان تنظیم نمودن آهنگ زنگ با این برنامه
  • - وجود 5 اکولایزر قدرتمند و کاربردی
  • - پشتیبانی از 40 زبان زنده و برتر دنیا
  • - وجود اکوایزر های ویژه با قابلیت های کلیدی
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود اپلیکیشن Audify Player مود - نصب برنامه پلیر صوتی برای اندروید


Audify Player یک برنامه گسترده و کاربردی است که از زبان های مختلف دنیا نظیر انگلیسی، هندی، آلمانی، فرانسوی، چینی، روسی، اسپانیایی، ترکی، ژاپنی، اندونزیایی، و ... پشتیبانی میکند که در زمینه پخش فایل های صوتی میتوانید به فرمت هایی نظیر MP3، WAV، FLAC، AC3، AAC، WMA، ACC، MIDI و... دسترسی داشته باشید که در پخش آنها محدودیتی سد راه شما نخواهد بود. نسخه پرمیوم و کامل برنامه با ویژگی Premium Unlocked در اختیار شما قرار گرفته است که با ترافیک نیم بها میتوانید این برنامه کاربردی را دریافت کنید. لازم به ذکر است بدانید که پلیر Audify Player از ویجت های کاربردی خوبی برخوردار است که میتواند دسترسی شما به قابلیت های بیشتر را تداعی کند. برای زیباسازی برنامه تم های مختفی برایتان درنظر گرفته شده است که با فعالسازی آنها روی برنامه میتوانید زیبایی خاصی را به پلیر منتقل کنید.

این برنامه با قیمت بالایی در بخش درون برنامه ای همراه است که برای دستیابی به تمام ویژگی های آن باید هزینه ای را پرداخت کنید که با دانلود همین نسخه از پاتوق یو نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت زیرا نسخه کامل و رایگان برنامه در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود اپلیکیشن Audify Player مود - نصب برنامه پلیر صوتی برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Audify Player مود - نصب برنامه پلیر صوتی برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Audify Player مود - نصب برنامه پلیر صوتی برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Audify Player مود - نصب برنامه پلیر صوتی برای اندروید


پسورد فایل :
کپی