آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Link to Windows 1.24022.267 - برنامه اتصال گوشی به ویندوز 11 برای اندروید
دانلود اپلیکیشن Link to Windows - نصب برنامه اتصال گوشی به ویندوز 10 برای اندروید

Link to Windows عنوان یک اپلیکیشن جدید و کاربردی در زمینه های مختلف مربوط به ارتباطات است که ویژگی های بسیار خوبی را در این زمینه دارا بوده که در مدت زمان کم انتشار خود توانست نظر کاربران بسیاری از سرتاسر حهان را جلب کند. بی تردید شرکت مایکروسافت را میتوان یکی از خلاق و بزرگترین شرکت های ساخت برنامه و ویندوز در جهان دانست که امروزه کسی در دنیای فناوری و اینترنت نیست که با این شرکت آشنایی نداشته باشد. برنامه Link to Windows محصول شرکت Microsoft Corporation‏ بوده که به شما این امکان را میدهد تا با ساده ترین اتصالات بتوانید گوشی خودرا به ویندوز 11 متصل کنید که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه باما همراه باشید.


دانلود Link to Windows

✅ نام نرم افزارLink to Windows❤️ تعداد دانلود8173
⭐نسخه نرم افزار1.24022.267🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.0 و بالاتر🔆 حجم فایل99 مگابایت

ویژگی های برنامه Link to Windows


  • - امکان برقراری تماس و دریافت تماس از طریق کامپیوتر
  • - دریافت اعلان و نوتیفیکیشن های مربوط به گوشی
  • - دسترسی به برنامه های مورد علاقه خود در گوشی همراه
  • - امکان خواندن اس ام اس ها و پاسخ به آنها
  • - انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر فقط با درگ کردن آنها
  • - اتصال سریع و بی دردسر برای کارهای ضروری
  • - دسترسی به صفحه نمایش بزرگتر برای گوشی
  • - سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود اپلیکیشن Link to Windows - نصب برنامه اتصال گوشی به ویندوز 10 برای اندروید

Link to Windows به شما این امکان را میدهد که اگر ویندوز 10 روی کامپیوتر خود نصب دارید امکان اتصال آن به گوشی را داشته باشید که برای اینکار باید به آخرین ورژن ویندوز دسترسی داشته باشید زیرا برنامه برطربق ویژگی های جدید ویندوز پیاده سازی شده است که در این زمینه میتوانید به ویژگی های بسیاری دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما این اجازه را میدهد تا نوتیفیکیشن های مهم گوشی را از دست ندهید و امکان مدیریت اعلان های گوشی روی کامپیوتر را داشته باشید که این موارد از ابتدایی ترین ویژگی های Link to Windows بشمار میروند. از دیگر قابلیت های برنامه میتوان به امکان ارسال اطلاعات و داده های مختلف اشاره داشت که در این زمینه با سرعت بالایی همراه خواهید بود.

با اتصال Link to Windows به ویندوز 10 خود میتوانید از طریق کامپیوتر تماس بگیرید و یا پیامک هایی که برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید. این ابزار محصول رسمی شرکت مایکروسافت بوده که در ساخت آن هیچ مشکلی وجود نخواهد داد. با نصب برنامه و اتصال گوشی به اینترنت میتوانید روند اتصال گوشی و کامپیوتر را آغاز کنید که برنامه رابط کاربری ساده ای را در اختیار دارد که نیاز شما از آموزش را به حداقل خواهد رساند. برای دانلود Link to Windows باما همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن Link to Windows - نصب برنامه اتصال گوشی به ویندوز 10 برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Link to Windows - نصب برنامه اتصال گوشی به ویندوز 10 برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Link to Windows - نصب برنامه اتصال گوشی به ویندوز 10 برای اندروید  دانلود اپلیکیشن Link to Windows - نصب برنامه اتصال گوشی به ویندوز 10 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی