آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Game Booster Pro v3.0rv | نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید
دانلود برنامه Game Booster Pro - نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید

Game Booster Pro عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای افرادی است که امروزه به آنها گیمر گفته میشود. اگر از گیمرهای اندرویدی هستید حتما تا به حال این مشکل نیز برای شما پیش آمده که در حین اجرای بازی های مختلف با کاهش سرعت و کندی همراه باشید که این مورد مربوط به درگیر بودن منابع گوشی با بخش های اضافی است. در این زمینه قصد داریم شمارا با یکی از بهترین برنامه های این زمینه بنام Game Booster Pro اشنا کنیم که نسخه پرو و کامل آن در اختیار شما قرار گرفته است که میتوانید این اپلیکیشن اندرویدی را با ترافیک نیم بهاء و لینک مستقیم از سایت پاتوق یو دریافت کنید.


دانلود Game Booster Pro

✅ نام نرم افزار Game Booster Pro ❤️ تعداد دانلود 1457
⭐نسخه نرم افزار 3.0rv 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6.0 و بالاتر 🔆 حجم فایل 5 مگابایت

ویژگی های اپلیکیشن Game Booster Pro


- افزایش سرعت بازی های اندرویدی

- نظارت بر برنامه و بازی های دیگر با منابع

- ارائه جزئیات و مشخصات تکمیلی 

- رابط کاربری ساده و دسترسی آسان به ابزارها

-سرعت بالا در اسکن و شناسایی 

- سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی


دانلود برنامه Game Booster Pro - نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید

Game Booster Pro: Lag Fix, GFX نام کامل برنامه بوده که با استفاده از ویژگی های آن میتوانید نظارت خوبی روی برنامه های اجرایی داشته باشید که در این زمینه با یک اسکن ساده میتوانید به تمام برنامه های اجرا شده در پس زمینه دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است این برنامه با افزایش منابع مربوط به بازی ها میتواند مشکل مربوط به کندی و هنگی را برای شما کاهش دهد. یکی دیگر از ویژگی هایی که برنامه Game Booster Pro: Lag Fix, GFX میتواند در اختیار شما قرار دهد مربوط به مقادیر ورودی FPS است. این بخش اگر منابع کافی و شرایط لازم را در اختیار داشته باشد کیفیت بهتری را در خروجی نمایش میدهد که در این زمینه میتوانید شاهد کیفیت بهتری از بازی های خود باشید.

Game Booster Pro: Lag Fix, GFX از یک بخش مجزا برای مدیریت گرافیک بازی ها برخوردار است که در این زمینه میتوانید به ابزار و تنظیمات کامل مربوط به گرافیک بازی ها دسترسی داشته باشید که در صورت نیاز میتوانید آنهارا کاهش دهید. از دیگر ویژگی های برنامه گیم بوستر پرو برای اندروید میتوان به افزایش پینگ مربوط به بازی ها اشاره داشت که این مورد بطور کامل اثبات شده است که اگر از از سرعت خوبی برخوردار هستید اما گوشی بازهم با لگ همراه است پیشنهاد میشود این برنامه کاربردی را از دست ندهید.

دانلود برنامه Game Booster Pro - نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید  دانلود برنامه Game Booster Pro - نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید  دانلود برنامه Game Booster Pro - نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید  دانلود برنامه Game Booster Pro - نصب برنامه افزایش سرعت بازی ها برای اندروید


پسورد فایل :
کپی