آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5.3 Caesar cipher برنامه رمزگذاری متون برای اندروید

دانلود Caesar cipher برای اندروید

Caesar cipher نرم افزاری کابردی برای رمزگذاری متون با سرعت بالا می باشد. در صورتی که متنی را با کلیدی ناشناخته با سزار رمزگذاری کرده اید، می توانید با این برنامه آن را از حالت رمزگذاری شده در بیاورید. رمزگذاری کرده اید و کلید آن را نمی دانید، م یتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید تا آن را می تواند برای معماها یا برخی از بازی ها مفید واقع شود. علاوه بر این الگوریتم برنامه در دیسکی قابل تعامل نشان داده می شود که می توانید از آن خروجی بگیرید. در این الگوریتم، حروف جا به جا می شوند. به عنوان مثال حرف A ممکن است با حرف B جا به جا شود و متن را ناخوانا کند.

الگوریتم این برنامه بسیار ساده است و برای اطلاعات خیلی حساس کاربردی ندارد، با این وجود اگر می خواهید متونتان ناخوانا شود و افراد دیگر به راحتی به آن ها دسترسی نداشته باشند، Caesar cipher به کارتان خواهد آمد. چرخ سزار، حروف الفبای دلبخواه، انیمیشن آموزشی، رمزگذاری در کسری از ثانیه، پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا، امکان اشتراک گذاری، رابط کاربری ساده، استخراج کردن سایفر دیسک، عدم نمایش تبلیغات و رایگان بودن از جمله ویژگی های این برنامه می باشد. Caesar cipher برای بیش از 50 هزار بار از سراسر دنیا دانلود شده است و بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می گردد.


دانلود Caesar cipher

✅ نام نرم افزارCaesar cipher❤️ تعداد دانلود176
⭐نسخه نرم افزار1.5.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Caesar cipher


- اشتراک گذاری متون با دیگران

- عدم نمایش تبلیغات

- حذف رمز در کسری از ثانیه

- رابط کاربری ساده

- دارای انیمیشن آموزشی

- استفاده از الفبای دلبخواه

- چرخ سزار یا سزار دیسک

تصاویری از محیط نرم افزار Caesar cipher :


دانلود Caesar cipher برای اندروید  دانلود Caesar cipher برای اندروید  دانلود Caesar cipher برای اندروید  دانلود Caesar cipher برای اندروید  دانلود Caesar cipher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی