آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.6 PhotoDj نمایش تصاویر داخل گوشی روی تلویزیون و کامپیوتر برای اندروید

دانلود PhotoDj برای اندروید

PhotoDj قادر است عکس ها و یا گیف های موجود در گالری گوشی شما را در صفحات بزرگ، از جمله تلویزیون های هوشمند، کامپیوتر،مک، تبلت، گوشی های دیگر و ... نشان دهد. نیازی به ثبت نام کردن ندارید. برای استفاده از این برنامه باید ابتدا آن را نصب کنید و سپس اپ سیستمی که می خواهید عکس در آن نشان داده شود را هم دانلود کنید. مثلا اگر روی تلویزیون هوشمند می خواهید عکس ها را ببینید، ورژن متناسب با تلویزیون هوشمندتان را در وب سایت این برنامه دانلود کنید. سپس تصاویری که می خواهید نشان داده شوند را در گوشی اندرویدیتان انتخاب کنید.

حالا کافیست بارکد QR ای که در صفحه وب نشان داده می شود را اسکن کنید. با این برنامه قادر به زوم کردن و نمایش تصاویر با سرعت بالا در سیستم های مختلف خواهید بود. PhotoDj بیشتر زمانی به کارتان می آید که می خواهید کنفرانس دهید و فایل های کنفرانس در گوشیتان وجود دارد. با استفاده از این برنامه قادر به نمایش عکس هایتان به دوستانتان نیز هستید. با زدن close نمایش عکس ها در سیستم جانبی متوقف می شود. این نرم افزار برای انتقال تصاویر از یک سیستم به سیستم دیگر، از وای فای استفاده می کند. برای همین لازم است سیستم های شما به یک شبکه وای فای متصل باشند. PhotoDj بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.دانلود نرم افزار Apowersoft ApowerMirror و دانلود و نصب Screen Mirroring  از دیگر برنامه های مرتبط می باشند


دانلود PhotoDj

✅ نام نرم افزارPhotoDj❤️ تعداد دانلود245
⭐نسخه نرم افزار1.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل5 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PhotoDj


- رابط کاربری ساده

- عدم نیاز به ثبت نام

- نمایش فایل های گیف

- نمایش عکس ها با کیفیت بالا

- امکان زوم کردن

- انتقال فایل ها به شکل وایرلیس

- قطع کردن ساده نمایش


آموزش استفاده از نرم افزار PhotoDj


نکته مهم : تلویزیون یا کامپیوتر یا دستگاهی که می خواهید تصاویر گوشی را روی آن نشان دهید باید دقیقا به وای فایی که گوشی به ان متصل است وصل باشد.

1 - ابتدا نرم افزا را روی گوشی نصب کنید ، سپس تصاویری که می خواهید نشان دهید را تیک بزنید.

2 - نرم افزار نصب شده روی گوشی را باز کنید روی Show کلیک کنید اکنون از شما اسکن qr می خواهد.

3 - وارد مرورگر تلویزیون یا هر دستگاهی که می خواهید تصاویر نشان داده شود شوید و آدرس سایت www.photodj.me را با مرورگر باز کنید ، اکنون به شما یک qr می دهد که باید مطابق قسمت 3 اموزش اسکن کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار PhotoDj :


دانلود PhotoDj برای اندروید  دانلود PhotoDj برای اندروید  دانلود PhotoDj برای اندروید


پسورد فایل :
کپی