آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود JuiceSSH SSH Client 3.2.2 برنامه مدیریت ریموت سرور برای اندروید

دانلود JuiceSSH - SSH Client برای اندروید

JuiceSSH - SSH Client نرم افزاری فوق العاده و جامع می باشد که نیاز های مختلف شما را برآورده می سازد. با ساتفاده از این برنامه می توانید به راحتی کاراکترهایی را تایپ کنید که با کیبورد های عادی پیدا کردن آن ها مشکل می باشد. از کلید های تغییر حجم صدا برای کم و زیاد کردن زوم بر روی صفحه استفاده کنید. این نرم افزار از کیبورد های سوم شخص نیز پشتیبانی می کند. می توانید از انواع حرکات لمسی برای مدیریت کردن کلاینت خود استفاده کنید. این اپلیکیشن به شکل رسمی از MOSH و TELNET پشتیبانی می کند. می توانید از تم های مختلف این برنامه که شامل تاریک، روشن، هکری، مولوکای، سولارایزد و بسیاری دیگر می شود استفاده نمایید. با کلیک کردن بر روی لینک ها، مرورگر شما باز می شود.

می توانید به راحتی اطلاعات را کپی پیست نمایید. ذخیره سازی و اشتراک گذاری SSH transcript ها امکان پذیر می باشد. این نرم افزار حتی از utf8 نیز پشتیبانی می کند که با آن قادر به تایپ زبان های غیر انگلیسی هستید. در صورتی که ssh به سرور زده باشید، و این برنامه وارد پس زمینه سیستم شما شود، همچنان ارتباط ssh شما حف ظ می شود و از دست نمی رود. با یک ضربه می توانید اتصال ssh برقرار کنید. این اپلیکیشن از ipv6 نیز پشتیبانی می کند. از private key ها پشتیابنی می شود و قادر به استفاده از کلیدها، پسوردها، نام های کاربری مختلف هستید. JuiceSSH - SSH Client بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست.


دانلود JuiceSSH SSH Client

✅ نام نرم افزارJuiceSSH SSH Client❤️ تعداد دانلود1266
⭐نسخه نرم افزار3.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل22 مگابایت

ویژگی های نرم افزار JuiceSSH - SSH Client


- پشتیبانی از تم های مختلف

- مدیریت کردن آسان اتصالات

- پشتیبانی از telnet

- پشتیبانی رسمی از mosh

- پشتیابنی از کبوردهای جانبی

- پشتیبانی از ipv6

- پشتیبانی از کلیدهای ssh

تصاویری از محیط نرم افزار JuiceSSH - SSH Client :


دانلود JuiceSSH - SSH Client برای اندروید  دانلود JuiceSSH - SSH Client برای اندروید  دانلود JuiceSSH - SSH Client برای اندروید  دانلود JuiceSSH - SSH Client برای اندروید  دانلود JuiceSSH - SSH Client برای اندروید


پسورد فایل :
کپی