آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.5.2 VS File Manager: File Explorer فایل منیجر وی اس برای اندروید

دانلود VS File Manager برای اندروید

VS File Manager: File Explorer نرم افزاری جدید و مدرن برای دسترسی به تمام فایل های ریموت می باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید فایل های داخل سیستمتان را مدیریت کنید. VS File Manager: File Explorer سرعت بالایی دارد و در عین حال کاملا امن می باشد. رابط کاربری این برنامه تا جای ممکن به شکل ساده طارحی شده است با این حال قابلیت های متعددی را در آن پیدا خواهید کرد. این اپلیکیشن امکان مدیریت فایل های موجود در فضای ابری را به وجود می اورد.

می توانید پیش نمایشی از تمام فایل های خود را مشاهده کنید. با VS File Manager: File Explorer قادر به پاک کردن فایل های اضافی سیستمتان برای آزاد کردن فضای بیشتر هستید. این نرم افزار از انواع فرمت ها پشتیبانی می کند و راحت تر آن ها را می توانید پیدا کنید. به عنوان مثال از PDF, JPG, MP3, MP4, PNG, Zip, APK, DOC و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. امکان ذخیره سازی امن فایل هایی نظیر فایل های ویدیویی و صوتی و رمزگذاری آن ها در فضای ابری وجود دارد. می توانید به راحتی فایل ها را بسازید، کپی کنید، حرکت دهید و حتی پنهان نمایید. این نرم افزار از مرتب کردن فایل ها نیز پشتیبانی می کند. در VS File Manager: File Explorer قادر به پیدا کردن فایل های موجود در sd card تان هستید. می توانید اپلیکیشن های اضافی را پاک نمایید. این نرم افزار بر روی اندروید 8 به بالا بدون مشکل اجرا می گردد. از نرم افزار های دیگر در این زمینه می توان به دانلود ES File Explorer اشاره کرد.


دانلود VS File Manager: File Explorer

✅ نام نرم افزارVS File Manager: File Explorer❤️ تعداد دانلود86
⭐نسخه نرم افزار1.5.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 8 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار VS File Manager: File Explorer


- رابط کاربری دوستانه

- مدیریت کردن فایل های موجود در فضای ابری

- پشتیبانی از رمزگذاری فایل ها

- حذف کردن فایل های اضافی

- پشتیبانی از پروتوکول Quic

- تشخیص فرمت انواع فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار VS File Manager: File Explorer :


دانلود VS File Manager برای اندروید  دانلود VS File Manager برای اندروید  دانلود VS File Manager برای اندروید  دانلود VS File Manager برای اندروید  دانلود VS File Manager برای اندروید


پسورد فایل :
کپی