آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود mysms - Remote Text Messages 7.1.1 ارسال پیامک از کامپیوتر برای اندروید

دانلود mysms برای اندروید

mysms - Remote Text Messages نرم افزاری فوق العاده می باشد که در بیش از 130 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است. با این برنامه می توانید کامپیوتر و گوشی خود را همگام ساز یکنید تا از طریق کامپیوترتان جواب پیامک ها را بدهید. زمانی که پیامکی دریافت کنید، اعلامیه آن در کامپیوتر نشان داده می شود. حتی زمانی که فردی با شما تماس بگیرد، در کامپیوتر متوجه آن خواهید شد. این نرم افزار از تبلت ها نیز پشتیبانی می کند و محدود به گوشی ها نیست. mysms - Remote Text Messages در دو نسخه ارائه شده است، یک نسخه همین اپلیکیشن است که روی سیستم اندرویدیتان میریزید و نسخه دیگر آن را باید روی کامپیوتر نصب کنید تا این اپلیکیشن کار کند. از ویندوز XP به بعد پشتیبانی می شود. تاریخچه تمام وقایعی که افتاده است ذخیره می شود و به آن دسترسی خواهید داشت. 
mysms - Remote Text Messages از هر مرورگری پشتیبانی می کند که شامل کروم، فایرفاکس، اپرا و ... می شود. می توانید مخاطبین و پیامک هایتان را در فضای ابری نیز ذخیره سازی کنید. کار کردن با این اپلیکیشن آسان می باشد. می توانید از این برنامه به عنوان اپلیکیشن پیش فرض دریافت کننده پیامک ها استفاده کنید. گزینه های متعددی پیش رویتان قرار می گیرد که بر اساس نیازتان قادر به تغییر دادن آن ها هستید. اگر مدام پای لپ تاپ می شینید و وقت ندارید گوشیتان را چک کنید، و با این حال می خواهید به وقت پیامک ها را جواب دهید، mysms - Remote Text Messages ایده آل است. این نرم افزار بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود mysms - Remote Text Messages

✅ نام نرم افزار mysms - Remote Text Messages ❤️ تعداد دانلود 247
⭐نسخه نرم افزار 7.1.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6 به بالا 🔆 حجم فایل 8 مگابایت

ویژگی های نرم افزار mysms - Remote Text Messages:


- بیش از یک میلیون کاربر
- ارسال پیامک از کامپیوتر
- دریافت اعلامیه در کامپیوتر با دریافت پیامک
- نصب آسان و سر راست
- همگام سازی اطلاعات بین کامپیوتر و اندروید
- پشتیبانی از ویندوز های قدیمی و تبلت ها

تصاویری از محیط نرم افزار mysms - Remote Text Messages:


دانلود mysms برای اندروید  دانلود mysms برای اندروید  دانلود mysms برای اندروید  دانلود mysms برای اندروید


پسورد فایل :
کپی