آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود FreeScan QR Code Scanner 2.2.26 اسکن سریع انواع بارکد برای اندروید

دانلود FreeScan برای اندروید

FreeScan QR Code Scanner نرم افزاری بی نظیر برای اسکن بارکدها با گوشی اندرویدی می باشد. این نرم افزار امن است و امکان اسکن بارکدهای QR و سایر بارکدهای رایج را می دهد. این نرم افازر هم از بارکدهای یک بعدی و هم از بارکدهای دو بعدی پشتیبانی می کند. رابط کاربری برنامه ساده است و کار کردن با آن لذت بخش می باشد. اسکن به شکل آنی انجام می شود و نتیجه آن را به سرعت مشاهده خواهید کرد. داشتن ارتباط اینترنتی برای اسکن کردن بارکدهای QR ضروری نیست و حتی اگر بارکدی که اسکن می کنید حاوی یه لینک باشد، آن لینک برای شما نشان داده خواهد شد.
این نرم افزار از نور فلش نیز پشتیبانی می کند تا راحت تر بتوانید بارکدهای ناخوانا را اسکن کنید. این نرم افزار تاریخچه ای از تمام اسکن هایی که انجام داده است نگه می دارد تا بتوانید به آن ها مجددا رجوع کنید. این نرم افزار قادر به تولید کردن بارکدهای QR نیز هس. کافیست دیتای مورد نظر خود را وارد برنامه کنید و از آن بخواهید بارکد مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن ایجاد کند. FreeScan QR Code Scanner از بارکدهایی که پشت محصولات فروشگاهی زده می شود نیز پشتیبانی می کند و قادر به خواندن اطلاعات موجود در آن هاست. FreeScan QR Code Scanner کاملا رایگان است و برای استفاده از ویژگی های مختلف آن نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار QR BarCode و دانلود ByteScout BarCode Reader از دیگر برنامه های اسکن امن بارکدهای QR می باشد.


دانلود FreeScan QR Code Scanner

✅ نام نرم افزارFreeScan QR Code Scanner❤️ تعداد دانلود38
⭐نسخه نرم افزار2.2.26🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

ویژگی های نرم افزار FreeScan QR Code Scanner


- تولید کردن بارکد QR
- نمایش تاریخچه ای از بارکدهای اسکن شده
- پشتیبانی از بارکدهای یک بعدی
- عدم نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی
- اسکن آنی و فوری
- کاملا رایگان بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای

تصاویری از محیط نرم افزار FreeScan QR Code Scanner:

دانلود FreeScan برای اندروید  دانلود FreeScan برای اندروید  دانلود FreeScan برای اندروید  دانلود FreeScan برای اندروید  دانلود FreeScan برای اندروید


پسورد فایل :
کپی