آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.1.36 WedShoots گالری عکس های عروسی برای اندروید

دانلود WedShoots برای اندروید

WedShoots در روز عروسیتان مهمان ها صدها عکس از شما می گیرند که شاید از تعداد زیادی از آن ها را هیچوقت استفاده نکنید. به جای این که به تک تک مهمانان زنگ بزنید و عکس هایی که گرفته اند را از آن ها بخواهید، با این برنامه می توانید عکس های تمام مهمانانتان را در یک اپلیکیشن جمع آوری کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با این نرم افزار می توانید تمام خاطرات عروسیتان را یک جا داشته باشید. WedShoots قادر است کیفیت عکس ها را با فیلترهای متنوع بهبود ببخشد. می توانید عکس هایتان را کاملا خصوصی نگه دارید، یا آن ها را با بارکد QR به اشتراک بگذارید تا افراد دیگر نیز قادر به مشاهده آن ها باشند. هشتگ هایتان را می توانید از حالت خصوصی در بیاورید تا سایر افراد نیز عکس هایتان را مشاهده کنند. این نرم افزار اپلیکیشن ساده می باشد که به کار مهمانی های مختلف، و نه فقط عروسی می آید.
با این حال، WedShoots ویژگی های خاصی را برای این مناسبت فراهم کرده است. WedShoots برای بیش از یک میلیون بار از سراسر جهان دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز بالای 4.7 از 5 را دریافت کرده است. مهمانان به سادگی می توانند وارد برنامه شوند و تمام عکس های گرفته شده را مشاهده کنند. علاوه بر این می توانید میزان دسترسی افراد را محدود بکنید. WedShoots بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. 


دانلود WedShoots

✅ نام نرم افزارWedShoots❤️ تعداد دانلود18
⭐نسخه نرم افزار3.1.36🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل30 مگابایت

ویژگی های نرم افزار WedShoots


- اشتراک گذاری تصاویر با سایر مهمانان
- محدود کردن دسترسی افراد
- خصوصی نگه داشتن عکس ها
- مشاهده زنده عکس های گرفته شده
- رابط کاربری ساده و مدرن

تصاویری از محیط نرم افزار WedShoots:


دانلود WedShoots برای اندروید  دانلود WedShoots برای اندروید  دانلود WedShoots برای اندروید  دانلود WedShoots برای اندروید  دانلود WedShoots برای اندروید


پسورد فایل :
کپی