آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب Koda Cam-Photo Editor, 1998 2.5.4 برنامه ساخت تصاویر خاطره انگیز اندروید

دانلود Koda Cam-Photo Editor

Koda Cam یک نرم افزار دوربین و ویرایش تصاویر است که به شما امکان می دهد تصاویر با کیفیت بالا بگیرید و آن ها را با استفاده از ابزارهای ویرایشی متنوع بهبود دهید. این برنامه امکانات و قابلیت های متنوعی برای عکاسی و ویرایش تصاویر ارائه می دهد.

عکس هایی با فیلترهای قدیمی بسیار جذاب هستند. تصاویر قدیمی بسیار شیک هستند. Koda Cam با افکت های عکس قدیمی ، جادوی خود را در عکس های ی شما انجام می دهد. فیلتر دوربین مورد علاقه خود را پیدا کنید، چند عکس زیبای خود را از گالری انتخاب کنید یا یک سلفی جدید بگیرید و از ادیت آنها لذت ببرید.

با Koda Cam می توانید به سادگی فیلترها را تنظیم کرده و پیش نمایشی از آنچه که عکس شما خواهد شد را قبل از گرفتن عکس مشاهده کنید. همچنین، می توانید از فیلترهای دوربین به عنوان افکت های عکس هایی که قبلاً گرفته اید استفاده کنید. فقط با یک ضربه، عکس های شما از تبدیل شدن به شاهکارهای نوستالژیک جدید جدا می شوند. از سادگی استفاده از این برنامه لذت ببرید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 5 به بالا را دارا می باشد.


دانلود Koda Cam-Photo Editor, 1998

✅ نام نرم افزارKoda Cam-Photo Editor, 1998❤️ تعداد دانلود56
⭐نسخه نرم افزار2.5.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل37 مگابایت

کارهایی که Koda Cam-Photo Editor انجام میدهد


✦ این برنامه با افکت های خاص خاطره انگیز، عکس های شما را جذاب تر می کند.

✦ برنامه ساده ای است که فیلترهای رترو عالی دارد و حتی با موضوعاتی که به نظر معمولی می رسند، می تواند عکسی هنری و زیبا بسازد.

✦ شما را به دوران عکاسی دهه ۹۰ با القا عشق، سبک کلاسیک و فیلترهای فیلم رترو. باز می گرداند


☢️ ویژگی های Koda Cam-Photo Editor



★ بیش از 30 فیلتر فیلم آنالوگ با طراحی حرفه ای
★ بیش از 40 فیلتر نورهای ناگهانی
★ فیلترهای Lomo و تنظیمات ادیت عکس
★ امکان بازگشت و تغییر هر عنصر
★ بیش از 20 افکت گرادیان
★ قابلیت استفاده از ماسک رنگ
★ قابلیت استفاده از ماسک گرادیان
★ قابلیت اصلاح انتخابی نورپردازی، اشباع، روشنایی
★ تنظیم رنگ ها برای بهبود و طبیعی تر شدن تصویر
★ نمایش ساختارهای سطحی در تصاویر به صورت جادویی
★ کنترل دقیق در تنظیم نورپردازی
★ به اشتراک گذاری عکس های آنالوگ خود در رسانه های اجتماعی



Koda Cam-Photo Editor


 قابلیت های مهم نرم افزار Koda Cam 


- حالت های عکاسی متنوع: این برنامه دارای حالت های مختلفی مانند تک لنز، زوم، تایم لپس، عکاسی پرتره و غیره است. شما می توانید با تنظیمات مختلفی بهترین حالت عکاسی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. 
- ویرایش تصاویر: با استفاده از ابزارهای ویرایشی موجود در Koda Cam، شما می توانید تصاویر خود را بهبود دهید، فیلترها و افکت های مختلف را اعمال کنید، روشنایی و کنتراست تصویر را تنظیم کنید و تغییرات دیگری روی تصاویر اعمال کنید.
- فیلترها و افکت های زیبا: Koda Cam دارای مجموعه ای از فیلترها و افکت های زیبا و منحصربه فرد است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را به سبک و ذوق خود تغییر دهید و جلوه های خاصی به آن ها ببخشید. دانلود Photo Editor Pro - Polish و دانلود VSCO Cam و دانلود پریسما نیز از برنامه های ادیت عکس اندروید می باشند.
- عکاسی RAW: با استفاده از Koda Cam، می توانید تصاویر RAW بگیرید که امکان ویرایش پس از عکاسی با کیفیت و جزئیات بیشتر را به شما می دهد.
- سهولت استفاده: Koda Cam دارای رابط کاربری ساده و آسان است که به شما امکان می دهد به سرعت به نتیجه دلخواه برسید

Koda Cam-Photo Editor  Koda Cam-Photo Editor  Koda Cam-Photo Editor  Koda Cam-Photo Editor


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی