آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود و نصب RealityMaps 0.1.9.240229 نرم افزار نقشه های سه بعدی و GPS کوهنوردی اندروید

دانلود RealityMaps

RealityMaps یک نرم افزار برنامه ریزی و جهت یابی در فضای باز و یک ابزار مفید برای کوهنوردی می باشد. این برنامه دارای ویژگی های کاربردی مانند پیگیری GPS، برنامه ریزی مسیر، قابلیت وارد کردن فایل GPX و دانلود نقشه برای استفاده آفلاین است.

نرم افزار RealityMaps ابزاری برای برنامه ریزی و هدایت بهتر در فعالیت های خارج از منزل است. این برنامه برنده جوایز مختلفی است و ابزاری کامل برای برنامه ریزی فعالیت های خارجی شماست. نمایش سه بعدی بی نظیر و بسیار واقع گرا از کوهستان ها به شما امکان می دهد تا ترکیبی بهتر از منظره و ترکیبات آن را ببینید و برای ماجراجویی های جدید الهام بگیرید. 

نقشه هایی برای فصل تابستان و زمستان در این برنامه وجود دارد. نقشه های سه بعدی بی نظیر نرم افززار دقیق ترین نقشه ها در بازار هستند. این ابزار از تکنولوژی نوآورانه برای محاسبه نقشه های سه بعدی با استفاده از تصاویر هوایی و ماهواره ای استفاده می کنیم. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 5 به بالا را دارا می باشد.


دانلود RealityMaps

✅ نام نرم افزارRealityMaps❤️ تعداد دانلود196
⭐نسخه نرم افزار0.1.9.240229🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل191 مگابایت

ویژگی های اصلی RealityMaps


- نقشه های سه بعدی فوق واقع گرایانه با دقت بالا که بر اساس تصاویر هوایی و ماهواره ای به روز شده اند.
- نقشه های توپوگرافی جهانی با سایه بندی سه بعدی منحصر به فرد با مقیاس 1:10,000.
- مسیرهای با کیفیت و تایید شده توسط متخصصان از Bergverlag Rother در زمینه های پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و دوچرخه سواری.
- امکان ضبط مسیرهای شخصی و نمایش آنها روی نقشه سه بعدی.
- ماموریت ایجاد امنیت بیشتر در کوهستان با نمایش نقشه ها و شناسایی مناطق خطرناک.
- نقشه های قابل دانلود برای استفاده آفلاین.


realitymaps


همچنین RealityMaps نقشه توپوگرافی جهانی با سایه بندی آب و برف سه بعدی منحصربه فردی را در مقیاس 1:10,000 به صورت رایگان ارائه می دهد.

این برنامه تورهای کیفیت بالا را ارائه می دهد که توسط کارشناسان از Bergverlag Rother و شرکای دیگر ارائه شده اند. با استفاده از GPS داخلی، شما به راحتی می توانید مسیرهای مشخص شده را در طول تور دنبال کنید. یکی از امتیازات این برنامه قابلیت وارد کردن هر توری به صورت فایل GPX یا از Komoot به نقشه سه بعدی است. دانلود Handy GPS و دانلود سایجیک و دانلود BackCountry Navigator TOPO GPS از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

RealityMaps با ترکیب نقشه سه بعدی، عکس هوایی و نقشه توپوگرافی با سایه بندی در مقیاس 1:25,000، شما می توانید خود را به بهترین شکل برای یک سفر آماده کنید. با استفاده از تابع مسیریابی، می توانید مسیرهای جدید را بر روی نقشه سه بعدی برنامه ریزی کنید. تابع ردیابی GPS باعث تبدیل گوشی هوشمند شما به یک دستگاه ناوبری کامل می شود. در طول تور، مکان فعلی شما همیشه به صورت زنده بر روی نقشه نمایش داده می شود. منظره مجازی 360 درجه با اطلاعاتی درباره منطقه اطراف به شما کمک می کند تا به راحتی در محیط اطراف خود جهت یابی کنید.

با استفاده از تابع ردیابی، می توانید مسیر خود را ضبط کرده و مسیر پوشش داده شده را به صورت زنده بر روی نقشه سه بعدی نمایش دهید. مدت زمان، مسافت، ارتفاع و سرعت به طور مداوم محاسبه می شوند. با یک حساب کاربری، می توانید مسیرهای ضبط شده را در ابر تور شخصی خود ذخیره کنید، مسیرهای خود را به سایر گوشی های هوشمند یا تبلت ها منتقل کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

RealityMaps  سطح بی نظیری از امنیت را ارائه می دهد. در نقشه سه بعدی واقع گرایانه، شما می توانید شرایط زمین را بخوانید و نقاط خطر را شناسایی کنید. در هوای بد، در مه و شب، شما می توانید به راحتی در محیط حرکت کنید. جنبه امنیتی دیگر این است که شما می توانید نقشه ها را به صورت آفلاین در گوشی هوشمند خود دانلود کنید.

realitymaps  realitymaps  realitymaps  realitymaps


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی