آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود فتوشاپ لایت روم اندروید | نصب Adobe Photoshop Lightroom 9.2.2 آپدیت جدید برای اندروید

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom

Adobe Photoshop Lightroom ادوبی فتوشاپ لایت روم ، نسخه لایت و کم حجم فتوشاپ می باشد که کمپانی نام آشانی ادوبی نسخه اندروید آن را نیز عرضه کرده است ، توسط این ابزار قابلیت ویرایش حرفه ای تصاویر و تبدیل عکس های خودتان به یک تصویر حرفه ای را دارا خواهید بود. این ابزار قابلیت سینک شده با Adobe Creative Cloud Photography را دارا می باشد و برای کار با نرم افزار باید عضو ادوبی کلود باشید. علاوه بر ایدت تصاویر با این نرم افزار قادر به اشتراک گذاری آسان عکس با دوستان خود خواهید بود. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 6 به بالا را دارا می باشد. دانلود فتوشاپ برای اندروید نیز قبلا معرفی شده است.

دانلود Adobe Photoshop Lightroom

✅ نام نرم افزارAdobe Photoshop Lightroom❤️ تعداد دانلود42761
⭐نسخه نرم افزار9.2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل120 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom ادوبی فتوشاپ لایت روم


- ابزار قدرتمند تنظیم پیشرفته تصاویر با یک کلیک ساده
- ویرایش عکس های دیجیتال raw از DSLRs و دسترسی به آن از سراسر دستگاه ها
- مشاهده، سازماندهی، ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها را در سراسر دستگاه های تلفن همراه، دسکتاپ و وب سایت.
- قابلیت سینک خودکار با ویرایش عکس و همگام سازی تصاویر
- اشتراک گذاری عکس های آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی
- قابلیت سازگاری با گوشی و تبلت ها


عکس ها را در هر جایی ویرایش کنید


عکس‌های خام را با یکی از بصری‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس در جهان ویرایش و تبدیل کنید. برای بهبود نور و رنگ، اعمال فیلترها برای تصاویر، تنظیمات از پیش تعیین شده و موارد دیگر، روی لغزنده ضربه بزنید و بکشید. با ابزارهای عکاسی پیشرو به عکس خود جان بدهید.

تصاویر را روتوش کنیدو به زیبا سازی تصاویر بپردازید. ابزارهای برش و چرخش اندازه و نسبت تصویر مناسب را برای نشان دادن کار دوربین شما پیدا می کنند. به همه تنظیمات از پیش تعیین شده خود در هر مکانی دسترسی داشته باشید. 

جزئیات دقیق را ویرایش کنید


جزئیات ظریف با ویرایشگر تصویر پیشرفته را دستکاری کنید. ماسک هایی را برای ویرایش یک ناحیه خاص از یک عکس بدون تأثیرگذاری بر بقیه تصویر ایجاد کنید. هوش مصنوعی لایت روم با انتخاب خودکار موضوع عکس شما برای ویرایش بیشتر، زندگی را آسان می کند. با درجه بندی رنگ پیشرفته به جلوه های خیره کننده برسید و واترمارک های گرافیکی خود را وارد کنید.

 پیش تنظیمات لایت روم ویرایش عکس را ساده می کند


با از پیش تنظیم ها - فیلترهایی برای تصاویر - به ویرایش حرفه ای عکس سریعتر دست یابید و با کمک هوش مصنوعی، از پیش تنظیم های پیشنهادی عالی بگیرید. ویرایش عکس خود را ساده کنید و با Lightroom Premium به بیش از 150 پیش تنظیم دست ساز جدید دسترسی داشته باشید. تنظیمات از پیش تعیین شده را با هم ترکیب کنید.


دوربین حرفه ای


نوردهی، تایمر، تنظیمات از پیش تعیین شده فوری موارد دیگر را انتخاب کنید. عکاسی خود را با حالت های عکاسی دوربین حرفه ای و HDR کنترل کنید.


سازماندهی عکس هوشمند


ویرایشگر عکس از هوش مصنوعی Adobe Sensei برای برچسب گذاری و سازماندهی عکس ها بر اساس اشیاء یا افرادی که در آنها هستند استفاده می کند. برای علامت‌گذاری و گروه‌بندی عکس‌های خود از ابزارهای سازمانی مفید مانند رتبه‌بندی و پرچم‌ها استفاده کنید.


اشتراک گذاری عکس پیشرفته


آلبوم های گروهی به شما امکان می دهد دیگران را دعوت کنید و عکس ها را در یک مکان جمع آوری کنید. کار خود را با کاربران در بخش Discover به اشتراک بگذارید تا بتوانند فرآیند خلاقیت شما را ببینند. گالری های لایت روم عکس های شما را به صورت آنلاین به نمایش می گذارند. ویرایش های عکس به طور یکپارچه همگام می شوند و تغییرات را به روز نگه می دارند. از خلاقیت های دیگر در انجمن لایت روم الهام بگیرید و محتوای شخصی شده را با از پیش تنظیم های جالب در فید خود ببینید.

*حالت ضبط کامل HDR خام در حال حاضر در دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌شود که دارای قابلیت‌های پردازش و memory capabilities هستند مانند - Samsung S7، S7 Edge، S8، S8+، Note 8، Google Pixel، Pixel XL، Pixel 2، Pixel هستند. 2 XL، Pixel 3، Pixel 3 XL، و OnePlus 5.

 

  

پسورد فایل :
کپی