آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » آیفون » دانلود نرم افزار imobie PhoneClean Pro 5.6.0.20210629 برنامه بهینه سازی و پاکسازی آیفون

دانلود imobie PhoneClean Pro برای ویندوز

imobie PhoneClean Pro آیفونی سریع تر، تمییز تر و بهتر را از هر جنبه تجربه کنید. این اپلیکیشن با فراهم کردن محافظت عمیق، بالا بردن سرعت، و پاک سازی بدون دردسر و مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه تجربه شما در کار با آیفونتان را به درجه تازه ای می رساند. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. رابط کاربری برنامه بازسازی شده است تا حتی راحت تر از قبل سیستم خود را بهینه سازی کنید. گوشی آیفون شما، یکی از مهم ترین مکان هایی است که در آن وقتتان را می گذرانید. بنابرین نباید حتی یک بایت از فضای آن را با چیز بدون مصرف و غیر کاربردی ای پر کنید.

این اپلیکیشن قادر به پیدا کردن و حذف کردن فایل های پنهان iOS که در سیستمتان کش شده اند می باشد. فایل های موقتی، کوکی ها، فایل های آسیب دیده و ... همگی توسط این برنامه شناسایی و حذف می گردند تا فضای سیستم شما آزاد شود. این اپلیکیشن کاملا امن می باشد و به شکل هوشمندانه ای عمل می کند. ویژگی جدید برنامه، silent clean، قادر است گوشی شما را بدون به وجود آوردن هیچ اختلالی در کاری که انجام می دهید پاک سازی کند. این نرم افزار به شکل خودکار سیستم شما را شناسایی و اسکن می کند و سپس بدون ایجاد مزاحمتی، فایل های غیر کاربردی شما را پاک می کند تا فضای بیشتری آزاد شود.

ویژگی های نرم افزار imobie PhoneClean Pro :


- سازگار با انواع آیفون ها و آیپد ها

- عدم ایجاد اختلال در کار با آیفون

- پاک سازی فایل های موقتی

- اهمیت دادن به امنیت کاربران

- دارای یکی از بهترین عملکرد ها

- بهبود بخشیدن جست و جو در وب

- پشتیبانی از iOS 14

تصاویری از محیط نرم افزار imobie PhoneClean Pro :

دانلود imobie PhoneClean Pro برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی