آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » آیفون » دانلود نرم افزار Aiseesoft iPhone Unlocker 2.0.52 برنامه باز کردن قفل آیفون برای ویندوز

دانلود Aiseesoft iPhone Unlocker برای ویندوز

Aiseesoft iPhone Unlocker با این برنامه به راحتی می توانید ایفون و آیپد خود را باز نمایید. این نرم افزار apple id را حذف می کند و امکان دسترسی به اطلاعات گوشی را به وجود می آورد. می توانید پسکد را بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی حذف نمایید. پسورد آیفونتان را مدام تغییر می دهید و این بار فراموش کرده اید که چه رمز عبوری را باید استفاده کنید؟ پسورد های مختلف خود را باهم قاطی کرده اید؟ آیفونی قدیمی پیدا کرده اید، اما نمی دانید که پسورد آن چه بوده است؟ این برنامه به شما کمک می کند رمز عبور آیفون را دور بزنید و به سیستم دسترسی پیدا کنید.

فقط توجه داشته باشید که هنگام پاک کردن پسکد آیفون، تمام اطلاعات و تنظیمات ممکن است حذف شود. این نرم افزار ابتدا اپل آی دی شما را حذف می کند، و سپس اپل آی دی جدیدی به وجود می آورد که گوشی شما فعال شود. بعد از حذف کردن اپل آی دی قادر به دسترسی به ویژگی های آیفونتان بدون هیچ گونه محدودیتی خواهید بود. امکان دسترسی به ویژگی های آیلکلاود و ... را دارید. امکان پشتیبان گیری اطلاعات با آیتونز را نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای حذف کردن اپل آی دی از سیستم هایی که دارای iOS 11.4 به بعد هستند، باید اول Find My Iphone غیر فعال شده باشد و سپس از این برنامه استفاده کنید. دانلود Tenorshare 4uKey , دانلود ElcomSoft iOS Forensic Toolkit از ابزارهای دیگر برای شکستن قفل آیفون می باشد.


دانلود Aiseesoft iPhone Unlocker

✅ نام نرم افزارAiseesoft iPhone Unlocker❤️ تعداد دانلود3159
⭐نسخه نرم افزار2.0.52🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل78 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Aiseesoft iPhone Unlocker :


- بازیابی پسورد در کمترین زمان ممکن

- رابط کاربری دوستانه

- باز کردن انواع آیفون و آیپد

- حذف اپل آی دی

- امکان دسترسی به آیتونز و آیکلاود

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار Aiseesoft iPhone Unlocker :

دانلود Aiseesoft iPhone Unlocker برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی