آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود Stylist Cool OS 12 Theme 1.1.10 تم با استایل مدرن برای اندروید

دانلود Stylist Cool OS 12 Theme برای اندروید

Stylist Cool OS 12 Theme با نصب این برنامه، جدیدترین آیکون های OS 12 را به همراه تم های مختلف و والپیپرهای با کیفیت HD در سیستم اندرویدی خود تجربه کنید. این تم با به کار بردن آیکون های ساده OS و رنگ بندی های مختلف، ظاهری جذاب به سیستم شما می بخشد. نه تنها اندروید شما روان تر کار خواهد کرد، بلکه هوشمند تر و سریع تر خواهد شد. شما قادر به پیدا کردن تم های دلخواه خود خواهید بود. انواع موضوعات شامل کمدی، علمی تخیلی، فوتوگرافی، دوستی و ... در این مجموعه گنجانده شده اند.
Stylist Cool OS 12 Theme افکت های سه بعدی مختلفی را به نمایش می گذارد. ابزارک هواشناسی سه بعدی نیز دیگر ویژگی منحصر به فرد آن می باشد. والپیپر های برنامه به شکل روزانه تغییر می کند و همیشه قادر به پیدا کردن والپیپرهای جذاب و جدیدی با کیفیت بالا برای سیستم خود خواهید بود. تم بر اساس نیاز کاربران تغییر می کند و ظاهری مدرن تر می یابد. این اپلیکیشن از انواع سیستم های اندرویدی، به خصوص گوشی های برند سامسونگ پشتیبانی می کند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این تم، باید لانچر آن را نصب کرده باشید. با لانچر خاص این تم، قادر به قفل کردن صفحه نمایش خود خواهید بود. Stylist Cool OS 12 Theme بیش از یک میلیون کاربر دارد و امتیاز بالای 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Stylist Cool OS 12 Theme


- رابط کاربری دوستانه و ساده

- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- سازگار با انواع تبلت ها و گوشی های اندرویدی

- دارای ابزارک هواشناسی سه بعدی

- آیکون های بسیار ساده

- ظاهر متریال و مدرن

- بروز شدن دائمی والپیپرها و تم ها

تصاویری از محیط نرم افزار Stylist Cool OS 12 Theme:


دانلود Stylist Cool OS 12 Theme برای اندروید  دانلود Stylist Cool OS 12 Theme برای اندروید  دانلود Stylist Cool OS 12 Theme برای اندروید  دانلود Stylist Cool OS 12 Theme برای اندروید


پسورد فایل :
کپی