آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود 1.1 BABU GO LAUNCHER THEME تم بامزه گو لانچر برای اندروید

دانلود BABU GO LAUNCHER THEME برای اندروید

BABU GO LAUNCHER THEME این تم از رنگ بندی صورتی و والپیپر بامزه سگی کوچک استفاده می کند تا حال و هوای تازه ای به سیستم اندرویدی شما ببخشد. اگر می خواهید سایر تم های babu را مشاهده کنید، کافیست babu را سرچ بزنید. برای استفاده از این تم تنها کاری که لازم است انجام دهید رفتن به منو، تم ها، و زدن بر روی تم های نصب شده و انتخاب تم دلخواه می باشد. امکان شخصی سازی کردن والپیپر این برنامه وجود دارد. لطفا توجه داشته باشید که این تم تنها بر روی سیستم هایی کار می کند که لانچر Go launcher EX را روی سیستمشان نصب کرده باشند. بنابرین ابتدا Go launcher EX را روی سیستمتان نصب کنید تا قادر به استفاده از این تم باشید.

BABU GO LAUNCHER THEME بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است و بر روی انواع سیستم های اندرویدی قابل اجراست. این نرم افزار با تبلت ها نیز سازگار می باشد و امکان نصب آن را دارید. BABU GO LAUNCHER THEME امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. BABU GO LAUNCHER THEME حجم کمی دارد که به 2 مگابایت نمی رسد. روی آیکون های شما ماسکی صورتی رنگ گذاشته خواهد شد. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 2 به بالا اجرا کنید. و باید گو لانچر را از قبل نصب داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار BABU GO LAUNCHER THEME :


- نصب آسان و سریع

- اختصاصی برای کاربران لانچر GO

- والپیپر های متنوع

- وجود تم های مشابه

- شخصی ساز یکردن والپیپر

- تغییر رنگ بندی سیستم به صورتی

- ماسک اختصاصی برای آیکون ها

تصاویری از محیط نرم افزار BABU GO LAUNCHER THEME :


دانلود BABU GO LAUNCHER THEME برای اندروید  دانلود BABU GO LAUNCHER THEME برای اندروید  دانلود BABU GO LAUNCHER THEME برای اندروید  دانلود BABU GO LAUNCHER THEME برای اندروید


پسورد فایل :
کپی