آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » تم مشکی و شیک نمسیس برای اندروید 1.1.1 Black Nemesis Dark Theme

دانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندروید

 

Black Nemesis Dark Theme تم رایگانی می باشد که به طور انحصاری برای استفاده کنندگان برنامه CM launcher طراحی شده است. هزاران آیکون و والپیپر دیدنی انتظار شما را می کشند. به سیستم اندرویدی خود جان تازه ای بدهید! برای استفاده از این تم کافیست ابتدا آن را دانلود و نصب کرده سپس CM Launcher را باز کرده و به Beautify-Mine مراجعه کنید. CM Launcher امن ترین لانچر در سراسر دنیا می باشد. سبک 3 بعدی اثر گذار این تم باعث می شود که به شدت دیدنی باشد. حجم کم این برنامه و خود CM Launcher سبب می شود که سرعت سیستم شما تا 100% افزایش پیدا کند و با قبالیت DIY می توانید تم خود را ، خودتان طراحی کنید. امنیت این برنامه توسط AV-TEST فراهم شده است و از سیستم شما در مقابل تهدیدات احتمالی و ویروس های مخرب، محافظت می کند. بدون این که نیاز به روت داشته باشید می توانید فولدر های خود را مخفی کنید! این برنامه بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل اجرا می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار Black Nemesis Dark Theme :

 

- ساپورت زبان های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، دانمارکی، هلندی، اوکراین، مجارستان، لهستانی، کرواتی، چک، یونانی، عبری، رومانیایی، صربی (سیریلیک)، اسلواکیایی، ترکی، عربی، فارسی، ژاپنی، کره ای ، تایلندی، اندونزیایی، مالزیایی، ویتنامی، چینی ساده شده و سنتی چینی.

- قابلیت Smart Sorting سبب می شود که برنامه های صفحه دسکتاپتان به گونه ای هوشمندانه مرتب شوند.

- این برنامه باطری دوست می باشد و می تواند تا 30% در انرژی باطری شما صرفه جویی کند.

- حجم کم این برنامه سبب سریعتر شدن سیستم شما تا 100% خواهد شد.

- وجود هزاران والپیپر و آیکون های زیبا، با قابلیت اثر گذار

 

تصاویری از محیط این نرم افزار :

 

دانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندرویددانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندروید  دانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندرویددانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندروید  دانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندرویددانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندروید  دانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندرویددانلود نرم افزار Black Nemesis Dark Theme برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی