آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر صوت » دانلود ircamLAB TS 2.1.1 نصب برنامه مسترینگ و ریمیکس و تدوین صدا برای ویندوز

دانلود ircamLAB TS برای ویندوز

ircamLAB استانداردی جدید به صنعت تدوین صدا معرفی می کند. این اپلیکیشن، مجموعه ای از ابزار مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید فایل های صوتی خود را به گونه ای که می خواهید تغییر دهید. این اپلیکیشن به لطف نظرات کاربران، از ابتدا باز طراحی شده است و ویژگی های زیادی نسبت به نسخه های قبلی، به آن اضافه گردیده است. می توانید طول موزیک خود را با کمک این اپلیکیشن افزایش دهید. از انواع فرمت ها پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن قادر به ویرایش هم فایل های مونو و هم فایل های استریو می باشد. می توانید ریمیکس انجام دهید و با دقت بسیار بالایی فایل های صوتیتان را تدوین نمایید.

تغییر دادن پارامتر هایی نظیر pitch, transposition, time stretching, remix noise و بسیاری دیگر در این اپلیکیشن امکان پذیر است. افراد حرفه ای تدوین صدا، موزیسین ها و ... می توانند با این اپلیکیشن انواع نیاز های خود را برآورده کنند. امکان ایجاد حلقه های تکرار صوتی را خواهید داشت. می توانید به تعداد نامحدودی با undo، تغییراتی که انجام داده اید را به حالت قبل برگردانید. امکان مدیریت کردن چند فایل صوتی وجود دارد. این نرم افزار دارای محاسبه گر تمپو نیز هست. از command line نیز پشتیبانی می شود و می توانید با فرمت های مختلف صوتی سر و کار داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار ircamLAB :


- ویرایش انواع فایل های صوتی

- بلند کردن طول موسیقی

- مدیریت همزمان چند فایل صوتی

- استفاده از افکت هایی نظیر fade in & out

- دارای tempo calculator

- ایجاد حلقه های تکرار

- ریمیکس کردن نویز

- undo کردن به تعداد نامحدود

- خروجی گرفتن آسان از فایل های صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار ircamLAB :


دانلود ircamLAB TS برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Windows 7 or later
Intel/AMD CPU with SSE2
4GB RAM or higher recommended Display 1024x768 or higher
64 bit / Standalone

پسورد فایل :
کپی