آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود Video Watermark Subtitle Creator 4.0.6 برنامه قرار دادن لوگو ، نوشته و واترمارک روی ویدیو

دانلود Video Watermark Subtitle Creator برای ویندوز

Video Watermark Subtitle Creator یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای اضافه کردن واترمارک به فیلم ها می باشد. این اپلیکیشن از اضافه کردن زیرنویس ها هم پشتیبانی می کند. می توانید فیلم ها، تصاویر، کلمات، و زیرنویس ها را در WYSIWYG اضافه کنید. امکان تنظیم کردن زمان نشان دادن واترمارک، محل آن، سایز آن، و حتی افکت های انیمیشنی برای آن وجود دارد. این اپلیکیشن پیشنمایشی به شما نشان می دهد که بر اساس آن می توانید تصمیم به اصلاح یا خروجی گرفتن ویدیو بگیرید. این نرم افزار قادر به اضافه کردن زیرنویس ها و واترمارک ها به ویدیوها به شکل گروهی نیز می باشد.

قادر به تقسینم کردن ویدیوها و ترکیب کردن آن ها نیز هستید. در این نرم افزار می توانید افکت های wordart را شخصی سازی و تنظیم کنید. Video Watermark Subtitle Creator قادر به ایجاد کردن زیرنویس های پویا نیز هست. اینگونه زیرنویس ها بزرگ می شوند، به تدریج پنهان می گردند و افکت های دیگری را دارا هستند. از زیرنویس های srt و ssa پشتیابنی می شود. امکان تغییر دادن سایز ویدیوها به شکل گروهی وجود دارد. می توانید فایل های ویدویی خود را تبدیل کنید. از تمام هسته های پردازنده شما برای این منظور استفاده می شود و سریع نتیجه مطلوب خود را خواهید گرفت.

ویژگی های نرم افزار Video Watermark Subtitle Creator


- تبدیل کردن ویدیوها به شکل گروهی

- استخراج صدا از فیلم ها

- ترکیب کردن فایل های ویدویی با یک دیگر

- پشتیبانی از پردازنده های مدرن و چند هسته ای

- ویرایش کردن زیرنویس ها

- امکان ایجاد کردن زیرنویسهای پویا

- تقسیم کردن فایل های ویدویی

- اضافه کردن انواع واترمارک ها

تصاویری از محیط نرم افزار Video Watermark Subtitle Creator :


دانلود Video Watermark Subtitle Creator برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی