آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود نرم افزار TunesKit AceMovi 4.9.21.156 برنامه ویرایش فایل های ویدیویی

دانلود TunesKit AceMovi برای ویندوز

TunesKit AceMovi نرم افزاری مطرح بین اپلیکیشن های ویرایشگر فیلم می باشد. رابط کاربری این برنامه ساده و سر راست می باشد و در عین حال ابزار قدرتمند و متنوعی در اختیارتان قرار می گیرد. با این اپلیکیشن می توانید ویدیوهایی با کیفیت در مک و ویندوز تولید کنید. اهمیتی ندارد که فردی با تجربه و حرفه، یا فردی تازه کار باشید. این اپلیکیشن به شما کمک می کند ویدیوهایتان را به گونه ای که دوست دارید در بیاورید. فیلم برداری از صفحه نمایش، یا اضافه کردن مدیای دلخواه به راحتی انجام می شود. می توانید متن دلخواه خود را بکشید و روی فایل ویدیوییتان بیاندازید.

اضافه کردن موسیقی و افکت های انتقالی بین آن، و اضافه سازی انواع افکت های ویدویی نیز امکان پذیر می باشد. پس از این که کارتان با ویدیو تمام شد، می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن مجموعه بزرگی از فیلترهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. هنگام خروجی گرفتن از ویدیو، گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد که بتوانید بسته به نیاز خود بین آن ها انتخاب کنید. این اپلیکیشن، برخلاف نرم افزار هایی مثل پریمیر پرو که رابط کاربری نسبتا پیچیده ای دارند و مصرفشان از منابع سیستمی شما بالاست، طراحی ساده ای دارد و در عین حال با حتی با کامپیوترهای قدیمی نیز امکان استفاده از آن را دارید. دانلود Ashampoo Movie Studio Pro و دانلود CyberLink PowerDirector از دیگر برنامه های حرفه ای فیلم و ویدیو می باشند.


دانلود TunesKit AceMovi

✅ نام نرم افزارTunesKit AceMovi❤️ تعداد دانلود1214
⭐نسخه نرم افزار4.9.21.156🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل120 مگابایت

ویژگی های نرم افزار TunesKit AceMovi


- ویرایش و تدوین انواع فایل های ویدیویی

- مجموعه متنوعی از فیلتر ها

- رابط کاربری دوستانه

- اضافه کردن افکت صوتی

- قابل استفاده روی سیستم های قدیمی

- اضافه کردن افکت های ویدویی

- گزینه های مختلف برای خروجی گرفتن از فایل ویدویی

تصاویری از محیط نرم افزار TunesKit AceMovi :


دانلود TunesKit AceMovi برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی