آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » ضد هک و جاسوسی » دانلود نرم افزار WebCam On-Off 1.4 برنامه بستن دسترسی وب کم و میکروفون لپ تاپ و کامپیوتر

دانلود WebCam On Off برای ویندوز

WebCam On-Off وب کم ها به ما این امکان را می دهند که با دوستان و خانواده در ارتباط باشیم یا فیلم ها را از کامپیوتر ضبط یا استریم کنیم. اما زمانی که در حال استفاده از وب کم نیستید، شاید بهتر باشد وب کمتان را غیر فعال کنید تا ضبط ناخواسته ای صورت نگیرد. برخی از مالورها قادر به هک کردن وب کم هستند و همیشه امکان جاسوسی وجود دارد. هکرها می توانند با حملات تروجان کنترل وب کم شما را در دست بگیرند و بدون این که متوجه شوید از شما تصویربرداری کنند. اگر فرزند دارید، شاید بهتر باشد به دلایل امنیتی وب کم سیستمتان را غیر فعال کنید.

بسیاری از وب سایت ها و پیامرسان هایی که در آن ها ویدیو ارسال می شوند، برای کودکان امن نیستند و شاید غیرفعال کردن وب کم بهترین کار باشد. اگر دوربین شما اکسترنال است، می توانید آن را از سیستمتان جدا کنید. با این وجود اگر به شکل مداوم از وب کم استفاده می کنید، قطع و وصل کردن های پی در پی می تواند خسته کننده باشد. علاوه بر این، در بیشتر لپ تاپ ها وب کم به شکل داخلی وجود دارد و امکان جدا کردن آن وجود ندارد. غیر فعال کردن LED وب کم و فیلم برداری به شکل غیر مستقیم، می تواند به سادگی توسط هکرها انجام شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی می توانید از این اپلیکیشن برای بلاک کردن وب کمتان استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار WebCam On-Off :


- بلاک کردن میکروفون

- بلاک کردن وب کم

- مشاهده درایور وب کم

- رابط کاربری بسیار ساده

- پشتیبانی از انواع وب کم ها

- غیر فعال کردن وب کم لپ تاپ

- بلاک کردن وب کم های اکسترنال

- بسیار کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار WebCam On-Off :

دانلود WebCam On Off برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی