آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » ابزار دسکتاپ » دانلود نرم افزار SmartSystemMenu 2.25.1 برنامه مدیریت آسان پنجره ها و افزایش سرعت کارها در دسکتاپ

دانلود SmartSystemMenu برای ویندوز

SmartSystemMenu نرم افزاری کاربردی می باشد که با آن می توانید چندین پنجره را راحت تر مدیریت کنید. علاوه بر این ویژگی های دیگری نیز در اختیارتان قرار می گیرد که کار کردن با پنجره های ویندوز را لذت بخش تر می کند. این نرم افزار پرتبال می باشد و نیازی به نصب ندارد. به سرعت می توانید آن را از فلش مموری لود کنید. به محض این که این اپلیکیشن را باز می کنید، SmartSystemMenu را در systray ویندوزتان مشاهده خواهید کرد. SmartSystemMenu با این نرم افزار می توانید اطلاعات عمومی تب هایی که باز کرده اید را مشاهده کنید. از سایز پنجره، تا کلاس، کپشن، handle و سایر اطلاعات را خواهید دید. این نرم افزار مدیریت کردن پنجره ها را بسیار آسان می کند.

SmartSystemMenu قادر است یک پنجره را جلوتر از تمام پنجره های دیگر نشان دهد. با این نرم افزار می توانید از پنجره های خود اسکرین شات بگیرید. این نرم افزار قادر به تغییر دادن سایز های پنجره های شما نیز هست. می توانید پنجره هایتان را تراز کنید. علاوه بر این قادر به تنظیم کردن شفافیت های پنجره هایتان نیز هستید. علاوه بر این قادر به تغییر دادن اولیت های پنجره ها نیز هستید. در صورتی که سیستم عاملتان uac را فعال کردنه باشد، دیالوگ uac نیز نشان داده می شود. SmartSystemMenu امکان مینیمایز کردن پنجره ها در systray ها را می دهد.


دانلود SmartSystemMenu

✅ نام نرم افزارSmartSystemMenu❤️ تعداد دانلود724
⭐نسخه نرم افزار2.25.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل1 مگابایت

ویژگی های نرم افزار SmartSystemMenu :


- تغییر سایز دادن پنجره ها

- تنظیم کردن اولویت پنجره ها

- نمایش دادن اطلاعات عمومی پنجره ها

- تراز کردن پنجره ها

- تنظیم کردن یک پنجره روی سایر پنجره ها

- عدم نیاز به نصب و امکان استفاده به شکل پرتابل

- عوض کردن مقدار شفافیت پنجره ها

تصاویری از محیط نرم افزار SmartSystemMenu :

دانلود SmartSystemMenu برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی