آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » ابزار دسکتاپ » دانلود Horas 6.44.23223 برنامه ساعت شهرهای مختلف جهان

دانلود Horas برای ویندوز

Horas با وجود اینترنت و گسترش تکنولوژی، افراد برای انجام کارهایشان و برقراری ارتباط با دوستان و فامیل هایشان نیاز به زیر داشتن ساعت ها به شکل بین المللی پیدا می کنند. Horas یک ساعت جهانی است که این امکان را برای شما به وجود می آورد که ساعت شهرهای مختلف را به شکل همزمان زیر نظر داشته باشید. این برنامه در واقع یک نوع ابزارک است که چند ساعت را به شکل همزمان نشان می دهد. این نرم افزار ویژگی های کاربردی و متنوعی ای را در اختیارتان قرار می دهد.

چه فردی تازه کار باشید، و چه در کار با کامپیوتر تبحر داشته باشید اهمیتی ندارد. این برنامه با ویژگی های منحصر به فردی که در اختیار شما قرار می دهد کار مشاهده ساعت ها را آسان می کند. دیگر نیازی نیست ساعت شهر ها را به یک دیگر تبدیل کنید. این اپلیکیشن حتی رویداد های پیش رو را نشان می دهد و دارای مرورگر نمایش اطلاعات منطقه های زمانی است. علاوه بر این، Horas ساعت کامپیوتر شما را با ساعت اتمی همگام سازی می کند و دقت آن را بالا می برد. شخصی سازی Horas کار آسانی می باشد. می توانید ظاهر آن را به شکل دلخواه تغییر دهید و رفتار آن را به گونه ای بکنید که می خواهید. پنهان شدن به شکل خودکار، پشتیبانی از کلید های میانبر، دانلود اطلاعات، استایل ساعت ها، استایل پس زمینه، فونت و بسیاری دیگر را می توانید در این برنامه شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. Horas حجم کمی دارد.


دانلود Horas

✅ نام نرم افزارHoras❤️ تعداد دانلود1608
⭐نسخه نرم افزار6.44.23223🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Horas


- رابط کاربری کلاسیک

- مناسب تمامی افراد

- کم حجم و سبک

- نمایش ساعت شهر های مختلف

- دانلود ساعت جهانی

- همگام سازی ساعت کامپیوتر با ساعت اتمی

- پنهان شدن خودکار

- شخصی سازی پس زمینه برنامه


✅ در همین رابطه در پست های قبل چندین نرم افزار دیگر هم معرفی کرده ایم می توانید  از آنها هم استفاده کنید دانلود نرم افزار EarthTime و دانلود Sharp World Clock از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.

پسورد فایل :
کپی