آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Graveyard Keeper محافظ گورستان برای کامپیوتر

دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز

Graveyard Keeper قبرستانی باستانی بسازید و آن را مدیریت کنید. با تصمیم های دشوار و سوال برانگیز رو به رو شوید و معضلات و موارد اخلاقی مختلفی را مشاهده کنید. به Graveyard Keeper خوش آمدید، نادقیق ترین شبیه ساز قرون وسطایی! گورستان خود را وسعت بخشید و با یافتن میانبرها، هزینه های خود را کاهش دهید. از هر منبعی که پیدا می کنید استفاده نمایید. هر چی نباشد، این بازی در مورد روح کپیتالیسم و نظام سرمایه داری است و انجام هر کاری برای رونق بخشیدن به کارها امری ضروری است. دانجئون های اسرار آمیز را کاوش کنید، هیچ بازی شبیه ساز قرون وسطایی بدون آن ها کامل نیست.

به ناشناخته ها سفر کنید و مواد قابل استفاده برای کیمیاگری را بیابید. آن ها شاید برای تمامی افراد دهکده سمی باشند. اجساد نیازی به تمامی اندام های خود ندارند، دارند؟ چرا آن ها را بیرون نمی کشید و به قصاب محلی نمی فروشید؟ یا می خواهید ماموریت های مناسب و اخلاقی را انجام دهید و از این کارها بپرهیزید؟ انتخاب با شماست. منابع ارزشمند را جمع آوری کنید و آیتم های جدید بسازید. با گسترش گورستان خود، کسب و کارتان را به شکل قابل توجهی رونق بخشید.


ویژگی های بازی Graveyard Keeper :


- رو به رو شدن با مسائل اخلاقی

- ماموریت های مختلف

- جمع آوری منابع برای توسعه گورستان

- دانجئون های اسرار آمیز برای کاوش

- داستانی با روح نظام سرمایه داری

- گرافیک خنده دار و جذاب

- دارای 62 اچویمنت در استیم

- ترجمه شده به 11 زبان زنده دنیا


تریلر بازی Graveyard Keeper :



حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی :


OS: Windows 7
Processor: Intel core i5, 1.5 GHz and up
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 Gb dedicated video card, shader model 3.0+
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space


تصاویری از محیط بازی Graveyard Keeper :


دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز  دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز  دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز  دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز  دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز  دانلود Graveyard Keeper برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی