آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی کم حجم Forager جوینده غذا برای کامپیوتر

دانلود Forager برای ویندوز

Forager بازی کلیکی جذابی است که شما را دائم مشغول انجام بازی نگه می دارد. کاوش کنید، بسازید، و منابع مختلف را جمع آوری و مدیریت کنید. اسرار پنهان را بیابید و پایگاه خود را از صفر بنا کنید. سرزمین های بیشتری را بخرید تا بتوانید پایگاه خود را گسترش دهید و کاوش کنید. بیش از 200 هزار پلیر از سراسر جهان از این بازی لذت برده اند و به آن امتیاز بسیار مثبت در استیم داده اند. بیش از 15 ساعت گیم پلی برای شما تدارک دیده شده است. در این نسخه از بازی می توانید انتظار سیستم ها، ویژگی های منحصر به فرد، و محتواهای جدیدی را داشته باشید. سرزمین های جدیدی نظیر کوه های آتشفشانی، قبرستان ها، صحراها و ... اضافه شده است.

با باس های مختلف در دالان ها مبارزه کنید، و حملات شبانه انجام دهید. شما می توانید با NPC های این بازی تعامل داشته باشید، با آن ها صحبت کنید یا تبادل کالا به کالا انجام دهید. انواع گیاهان را بکارید و آن ها را برداشت کنید. حیوانات را پرورش دهید و منابع خود را گسترش دهید. به عنوان یک باستان شناس حرفه ای، در خرابه های مختلف کاوش کنید و به دنبال اشیاء ارزشمند بگردید. بیش از 16 مهارت جدید برای یادگیری و استاد شدن وجود دارد. رویداد های تصادفی در این نسخه از بازی اضافه شده است.


ویژگی های بازی Forager :


- منابع، پازل ها، اسرار و ... جدید

- کسب امتیاز بسیار مثبت از کاربران

- نبرد با باس های مختلف

- تعامل با NPC های بازی

- مزرعه داری، پرورش حیوانات

- جمع آوری آیتم های ارزشمند

- گرافیک دو بعدی و ساده

تصاویری از محیط بازی Forager :


دانلود Forager برای ویندوز  دانلود Forager برای ویندوز  دانلود Forager برای ویندوز  دانلود Forager برای ویندوز  دانلود Forager برای ویندوز


آموزش نصب بازی :


فایل دانلودی را با نرم افزار WinRar از حالت فشرده خارج کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP and above

Processor: 1.2Ghz

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: 512MB

Storage: 200 MB available space

پسورد فایل :
کپی