آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی BomberX | نصب بازی بمبر ایکس برای کامپیوتر pc

دانلود BomberX برای ویندوز

BomberX کنترل کاراکترهای غیر معمول را در دست بگیرید و دشمنان خود را تا جای ممکن منفجر کنید. در حالت یک نفره یا چند نفره رقابت کنید. برای ثروت یا بدست آوردن تجهیزات نهایت قدرت خود را نشان دهید. مجموعه بزرگی از آیتم ها وجود دارند که با آن ها می توانید میزان خون، اثر بمب ها، و عملکر بازیتان را بهبود بخشید. رنج انفجار، سرعت، تعداد برخی از بمب ها، و امتیاز خون بالاتر رفته، و بنابرین حملات خشن تری را تجربه خواهید کرد. سه مود مختلف برای نقش آفرینی، امکان انجام بازی در حالت آفلاین، گرفتن بمب ها و کاراکترهای جدید، کنترل بازی با جوی استیک، گیم پلی به شدت اعتیاد آور و سه کارت انحصاری از جمله ویژگی های جذاب این بازی هستند.

BomberX گرافیک پیکسلی دو و نیم بعدی جذابی دارد که می تواند شما را به خوبی مشغول خود کند. نبرد های آنلاین PVP از جذابیت خاصی برخوردار هستند و در آن ها نه تنها سرعت عمل بلکه استراتژی مناسب اهمیت بالایی دارد. BomberX در استیم با استقبال مثبت کاربران رو به رو شده است. هر کدام از نقشه ها دارای ساختار منحصر به فرد خود است. با توجه به نقشه ای که در آن هستید باید تصمیم بگیرید که از چه کاراکتر و بمبی استفاده کنید. پلیرها در هر بازی رتبه بندی می شوند و تعداد کسانی که کشته اند نشان داده می شود.

ویژگی های بازی BomberX


- نبرد های pvp جذاب

- گرافیک پیکسلی به یاد ماندنی

- ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن

- انجام بازی با جوی استیک

- نقش آفرینی در حالت تک نفره و چند نفره

- کسب امتیاز بالا در استیم

- سازگار با سیستم های قدیمی

- امکان انجام بازی در حالت آفلاین


تریلر بازی BomberX



حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: Windows 7/8/10 - 64bits
پردازنده: 2GHz Intel Pentium 4 یا AMD Athlon یا معادل آن
حافظه: رم 2 گیگابایتی
گرافیک: Intel HD Graphique
فضای ذخیره سازی: 430 مگابایت فضای موجود
کارت صدا: هرچی

تصاویری از محیط نرم افزار BomberX :


دانلود BomberX برای ویندوز  دانلود BomberX برای ویندوز  دانلود BomberX برای ویندوز  دانلود BomberX برای ویندوز  دانلود BomberX برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی