آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Impostor Inside Us نصب بازی فریبکار بین ما برای کامپیوتر

دانلود Impostor Inside Us برای ویندوز

Impostor Inside Us شخصی با جعل هویت و هدف نابود کردن تمام محققان، وارد سازمان تحقیقاتی زیرزمینی شده است. شما بین اعضای اعضای تیم یا فرد جاعل انتخاب خواهید کرد. اگر نقش یکی از اعضای سازمان تحقیقاتی را انتخاب کنید، باید با سرنخ های مختلفی که به جای مانده است و اعضای دیگر آن ها را به شما پیشنهاد می دهند فرد فریبکار را پیدا کنید. اگر نقش فریبکار را انتخاب کنید، باید از هر فرصتی برای نابود کردن اعضا استفاده کنید. نظر خود را در مورد افرادی که به نظر مشکوک هستند اعلام کنید. تمام ماموریت ها را کامل کنید تا پیروز شوید. می توانید با پیدا کردن فریبکار نیز برنده شوید.

اگر در نقش قاتل بازی می کنید، برای پیروزی باید افراد دیگر را بکشید. از حیله های مخرب استفاده کنید تا آشوب به پا شود و فرصت کشتن افراد دیگر را پیدا کنید. زمانی پیروز می شوید که تنها شما و یک فرد دیگر باقی مانده باشد. Impostor Inside Us برای پلتفرم های مختلفی منتشر شده است و حالا می توانید آن را روی کامپیوتر خود نیز تجربه کنید. این بازی گرافیک قابل قبولی را داراست. در طول مدت زمانی که در اختیارتان قرار می گیرد باید فعالیت های مختلفی را انجام دهید. این بازی دارای 27 اچیومنت استیمی می باشد و تنها در حالت تک نفره و به شکل آفلاین می توانید آ« را دنبال کنید. Impostor Inside Us بر روی سیستم های نسبتا قدیمی نیز اجرا می شود.

ویژگی های بازی Impostor Inside Us


- گرافیک قابل قبول و مناسب

- امکان انتخاب بین نقش فریبکار یا افراد عادی

- بازی در حالت آفلاین

- انجام ماموریت های مختلف

- نقشه ای نسبتا بزرگ برای کاوش

- سرنخ های مختلف برای یافتن فریب کار

- دارای 27 اچیومنت استیمی

- کنترل آسان کاراکتر


تریلر بازی Impostor Inside Us



حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: Windows 7+
پردازنده: پردازنده دو هسته ای 3.4 گیگاهرتز
حافظه: 4 گیگابایت رم
فضای ذخیره سازی: 2 گیگابایت فضای موجود

تصاویری از محیط بازی Impostor Inside Us :


دانلود Impostor Inside Us برای ویندوز  دانلود Impostor Inside Us برای ویندوز  دانلود Impostor Inside Us برای ویندوز  دانلود Impostor Inside Us برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی