آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Street Cleaner: The Video Game نصب بازی پاک کننده خیابان برای کامپیوتر



لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف شد






















































Street Cleaner: The Video Game کنترل پاک کننده خیابان را از تاریک ترین خیابان های سان دیکو، تا عمیق ترین اعماق جهان زیرزمینی، در دست بگیرید و به او کمک کنید عدالت را برقرار کند. اگر از بازی های پیکسلی اکشن لذت می برید، Street Cleaner: The Video Game محتوای جذابی را به شما پیشنهاد می کند. این بازی به 6 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. سلاحی که در دست دارید، و چوب بیس بالتان تنها ابزاری هستند که برای شکست دادن افراد شرور در اختیار دارید. Street Cleaner یک هنرمند synthwave در سان دیاگو می باشد. این بازی، از فیلم های اکشن دهه 80 میلادی الهام گرفته شده است. موسیقی های جذابی را در بازی می شنوید که توسط خود Street Cleaner نواخته شده است.

7 مرحله چالش بر انگیز این بازی را پشت سر بگذارید. 12 باس قدرتمند وجود دارد که شکست دادنشان کار آسانی نیست. این بازی، اگرچه گرافیکی پیکسلی دارد، با این حال با انیمیشن های مدرنی همراه شده است. Street Cleaner دارای مود assist نیز هست. در این مود، هر فردی می تواند بایز را با خون بینهایت، گلوله بینهایت، دوبار پرش، کاهش سرعت بازی، و ... دنبال کند. در حالت Hardcode، به کار بازیکنانی می آید که می خواهند این بازی را در سخت ترین حالت ممکن دنبال کنند.

ویژگی های بازی Street Cleaner: The Video Game


- دارای مود hardcore

- 7 مرحله چالش بر انگیز

- مبارزه با 12 باس قدرتمند

- گرافیک پیکسلی چشم نواز

- موسیقی های جدید Street cleaner

- دارای مود assist با خون بینهایت

- امکان تنظیم کردن کیبورد بازی

- ترجمه شده به 6 زبان زنده دنیا


حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Microsoft Windows 7/8/10

Processor: 1.2GHz processor or faster

Memory: 512 MB RAM

Graphics: OpenGL 3.2 or better compatible hardware

Storage: 300 MB available space


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 200 مگابایت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی