آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Narita Boy v1.0.1.61 نصب بازی پسر ناریتا برای کامپیوتر

دانلود Narita Boy برای ویندوز

Narita Boy بازی ماجراجویانه اکشن جذابی است که در آن نقش قهرمان پیکسلی بازی می کنید. اسرار شمشیر تکنو را کشف کنید و با کمک آن ها جهان را نجات دهید. این بازی بازخورد بسیار مثبتی از کاربران استیم دریافت کرده است. Narita Boy به بیش از 10 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و شامل 34 اچیومنت استیمی می شود. این بازی برنده جوایز متعددی نیز شده است. در دهه میلادی، خالق، نابغه ای در دوران خودش کنسول بازی به نام ناریتا وان می سازد و برای آن، بازی پسر ناریتا را طراحی می کند. این بازی، محبوبیت زیادی پیدا می کند و مجموعه بزرگی از کپی های آن در سراسر جهان پخش می شود. در عرض چند هتفه، Narita Boy به یکی از جذاب ترین بازی های شناخته شده تبدیل می شود.

منتهی یک چیز از دید افراد پنهان باقی مانده است. و آن این حقیقت است که جهان دیجیتالی بازی، به جهان واقعی متصل شده است. او برگشته است، و خاطرات خالق را پاک کرده است و پروتکل پسر ناریتا را فعال کرده است. استالیون ها دارند می آیند. جهان دیجیتالی، نیز به قهرمانی قدرتمند دارد. در نقش کاراکتری پیکسلی بازی کنید و اعماق تاریک این بازی را کاوش کنید. با لشکر دشمنانی که وحشتناک تر از کابوس هایتان هستند رو به رو شوید و آن ها را شکست دهید.

ویژگی های بازی Narita Boy :


- داستانی جذاب و به یاد ماندنی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- کسب بازخورد بسیار مثبت از کاربران استیم

- گرافیک پیکسلی

- ترجمه شده به 10 زبان زنده دنیا

- پشتیبانی از دسته بازی

- موسیقی های فوق العاده


تریلر بازی Narita Boy



حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7
پردازنده: پردازنده دو هسته ای، 2.0 گیگاهرتز
حافظه: 2 گیگابایت رم
گرافیک: NVIDIA GeForce 9800 GTX ، 1 GB یا AMD Radeon HD 4870 ، 1 GB
DirectX: نسخه 10
فضای ذخیره سازی: 2 گیگابایت فضای موجود
کارت صدا: کارت صدا سازگار با ویندوز

تصاویری از محیط بازی Narita Boy :


دانلود Narita Boy برای ویندوز  دانلود Narita Boy برای ویندوز  دانلود Narita Boy برای ویندوز  دانلود Narita Boy برای ویندوز  دانلود Narita Boy برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی