آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی First Feudal نصب بازی اولین فئودال برای کامپیوتر

دانلود First Feudal برای ویندوز

First Feudal به اولین ارباب فئودالی قرون وسطایی تبدیل شوید. با دهکده ای کوچک کار خود را آغاز کنید و به تدریج قلعه ای عظیم در آن بسازید. دشمنان به شما حمله می کنند و مجبور به دفع آن ها هستید. پشت دیوار های ضخیم پنهان شوید. دشمنان خود را به مکان هایی که در آن ها تله کار گذاشته اید هدایت کنید. First Feudal بیش از 52 اچیومنت تحت استیم دارد و به 6 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. گرافیک بازی دو بعدی بوده و از بالا می توانید نقشه دهکده خود را مشاهده نمایید. در ابتدا منابع و رعیت های محدودی در اختیار دارید.

اما به تدریج با پرورش دادن گیاهان و جمع آوری منابع و پیشرفت تکنولوژی می توانید وظایف بیشتری به مردمتان محول کنید. سارقان طماع مدام به شما حمله می کنند و باید توانایی مقابله با آن ها را داشته باشید. هر کدام از رعیت ها می تواند یکی ز شغل ها را انتخاب کند و در آن به فعالیت بپردازد. نیازی به مدیریت کردن هر کدام از اعضای دهکده تان به شکل جداگانه ندارید. اما اگر فکر می کنید افراد معمولی که تنها سواد ابتدایی دارند در نبردهای استراتژی نمی توانند خوب ایفای نقش کنند، امکان کنترل کردن آن ها را به شکل گروهی یا جداگانه خواهید داشت. زیر ساخت دهکده خود را توسعه دهید. با چوب بری و سایر فعالیت ها کار خود را شروع کنید تا منابع لازم توسعه دهکده را در اختیار داشته باشید.

ویژگی های بازی First Feudal :


- مدیریت کردن ساکنان دهکده

- توسعه دادن زیرساخت ها

- پرورش گیاهان و دامداری

- دفاع در مقابل حمله دشمنان

- جزئیات بالای سازه ها

- بازی همراه با دوستان

- گرافیک دو بعدی ساده


تریلر بازی First Feudal


حداقل سیستم مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر
پردازنده: Core 2 Duo یا بهتر
حافظه: 2048 مگابایت رم
گرافیک: 128 مگابایت
DirectX: نسخه 9.0
فضای ذخیره سازی: 600 مگابایت فضای موجود


سیستم پیشنهادی:


سیستم عامل: ویندوز 10
پردازنده: Core i5 یا بهتر
حافظه: 4096 مگابایت رم
گرافیک: 128 مگابایت
DirectX: نسخه 11
فضای ذخیره سازی: 600 مگابایت فضای موجود

تصاویری از محیط بازی First Feudal :


دانلود First Feudal برای ویندوز  دانلود First Feudal برای ویندوز  دانلود First Feudal برای ویندوز  دانلود First Feudal برای ویندوز  دانلود First Feudal برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی