آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Expedition Zero نصب بازی اکسپدیشن صفر برای کامپیوتر PC
دانلود بازی Expedition Zero نصب بازی اکسپدیشن صفر برای کامپیوتر PC

دانلود Expedition Zero بازی اکسپدیشن صفر کامپیوتر - سبک اصلی این بازی اکشن می باشد اما ترس و استرس هایی که در آن تجربه خواهید کرد قطعا بیشتر از ویژگی های بخش اکشن است. این مورد میتواند شمارا با یک بازی کاملا با کیفیت درگیر کند که برای پایان دادن به داستان بی رحم آن باید از سختی و مشکلات بسیاری عبور کنید. مشکلاتی که تنها با ریختن خون قابل حل هستند و در این بین یکسری فاکتور های کمکی برای شما و اعضای گروه در نظر گرفته شده است.

براساس شایعات و خبر هایی که به گوش شما رسیده است این جنگل از یک راز و طلسم ناشناخته برخوردار بوده که به گفته شاهدان اندک داستان هیولاها برای محافظت از این طلسم وارد دنیای انسان ها شده اند که البته این مورد یک شایعه می باشد زیرا از لحاظ عملی آنها بدلیل حضور در مکان های شیمیایی رادیواکتیو به این شکل درآمده اند که برای مشخص شدن این داستان باید راهی جنگل شوید. این بازی توسط استودیو Enigmatic Machines طراحی و سپس شرکت tinyBuild وظیفه انتشار آنرا برعهده داشته است که بازی در مارس 2022 برای پلتفرم PC عرضه و به محض عرضه توسط گروه DARKSiDERS کرک و نسخه فشرده آن در اختیار شما قرار گرفته است. بازی Expedition Zero داستان مخوفی را روایت میکند که در باید در جنگل های شمالی حضور پیدا کنید. 


دانلود Expedition Zero

✅ نام نرم افزار Expedition Zero ❤️ تعداد دانلود 2147
⭐نسخه نرم افزار 1.01.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا 🔆 حجم فایل 9.2 گیگابایت

بررسی بازی Expedition Zero


جنگل هایی که داستان جدیدی را در مورد یکسری هیولای ناشناخته بازگو میکند و این داستان در میان مردم گسترش یافته که شما و اعضای گروه برای مشخص کردن داستان راهی این جنگل شده اید. به محض قدم نهادن به جنگل راهی برای بازگشت نخواهید داشت زیرا آنگونه که محلی های روستا اطلاعاتی را به شما داده اند تمام اطراف جنگل توسط نیروهای ناشناخته محافظت میشود و فقط بخش های اندکی از آن است که امکان ورود به جنگل را فراهم میکند. جنگل داستان بازی توسط دیوار هایی به ارتفاع 50 متر محافظت شده اند که خارج شدن از آن را برایتان به یک رویا تبدیل میکند و تنها راه نجات یافتن از بازی نابود سازی تمام دشمنان و هیولاهای داستان است. قرار است شما بهمراه اعضای گروه به سراغ دشمنانی بروید که بویی از رحم نبرده اند. در برخی از بخش های جنگل یکسری خانه های امن وجود دارد که برای استراحت و تجدید قوا میتوانید در آنجا حضور پیدا کنید.

خانه هایی که همیشه امن نبوده ولی به خانه امن معروف هستند. در طول مسیر های منتهی به هیولاها جسد هایی افتاده اند که مربوط به گروه قبلی بوده. گروهی که قصد داشتند از راز و طلسم این جنگل اطلاعاتی را کسب کنند که تمامی نیروهای امنیتی و پژوهشی کشته شده اند. سلاح های مختلفی در بازی Expedition Zero وجود دارد که از انها برای نابود سازی دشمنان میتوانید استفاده کنید. دشمنانی که نمیدانید قرار است از زمین و یا هوا (بالای درختان) به سراغ شما بیایند و همین مورد کافی است تا همیشه بخش های امنیتی مانند سروصدا ، زیرنظر داشتن محیط اطراف و... را مد نظر داشته باشید. در طراحی بازی شرکت Enigmatic Machines به خوبی عمل نکرده است متاسفانه که شاهد کیفیت مناسب ولی دید محدود خواهید بود. البته این مورد میتواند مربوط به سبک بازی باشد زیرا در اکثر مراحل بازی شما باید لحظات بسیاری را با دید محدود و اندک پشت سر بگذارید که این مورد سختی و استرس بازی را دو چندان میکند. صداگذاری عالی و موسیقی متن جذاب میتواند روند اجرای بازی را برایتان به شکل بهتری نمایان کند. گیم پلی این بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا می باشد. پاتوق یو پیشنهاد میکند این بازی عالی را از دست ندهید که در سبک بازی های اکشن و ترسناک ا بهترین ها می باشد.


دانلود بازی Expedition Zero نصب بازی اکسپدیشن صفر برای کامپیوتر PC  دانلود بازی Expedition Zero نصب بازی اکسپدیشن صفر برای کامپیوتر PC  دانلود بازی Expedition Zero نصب بازی اکسپدیشن صفر برای کامپیوتر PC  دانلود بازی Expedition Zero نصب بازی اکسپدیشن صفر برای کامپیوتر PC

تریلر بازی Expedition Zero



لیست دانلود سیستم مورد نیاز
حداقل سیستم مورد نیاز
    • OS: Windows 7
    • Processor: Intel Quad Core or Equivalent
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GTX 670 or higher
    • DirectX: Version 10
    • Storage: 12 GB available space
سیستم پیشنهادی
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel Quad Core i5
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GTX 970
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 12 GB available space
پسورد فایل :
کپی