آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Trailmakers نصب بازی ساخت وسایل نقلیه پرنده برای کامپیوتر

دانلود بازی Trailmakers

Trailmakers نام بازی عرضه شده از استودیو Flashbulb می باشد که در سبک پازلی ، جهان باز و مولتی پلیر ارائه شده است ، این بازی در سال 2019 ارائه شده است و البته اپدیت هایی تا کنون دریافت کرده است که اخرین آپدیت ان در سال 2023 می باشد ، یک ماشین، هواپیما یا قایق بسازید ، اصول ساخت (و خلبانی) وسایل نقلیه مختلف در رالی را بیاموزید یا به یکی از نقشه ها بروید و هاورکرافتی را بسازید که همیشه آرزوی داشتن آن را در زندگی واقعی داشتید!

Trailmakers انواع مختلفی از سلاح ها را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ساخت بزرگترین و خفن ترین وسیله نقلیه استفاده کنید و از آن علیه دوستان خود در درگیری ها استفاده کنید. از مینی تفنگ گرفته تا موشک انداز، بمب افکن و تفنگ های هوشمند. ر روی خودروی جنگی خود، می توانید شبکه هدف گیری داخلی هدف گیری قابل تنظیم جهت شرکت در نبردها استفاده کنید.


دانلود Trailmakers

✅ نام نرم افزار Trailmakers ❤️ تعداد دانلود 370
⭐نسخه نرم افزار آپدیت اردیبهشت 1402 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی 🔆 حجم فایل 6.9 گیگابایت

توضیحات بازی Trailmakers


در بیشتر نقشه‌های Trailmakers، به تنهایی یا حداکثر هشت بازیکن را با حالت‌های بازی چندنفره بازی کنید. با دوستان خود یا علیه دوستان خود گروه بسازید، در یک سیاره مرموز سقوط کردید، خلاقیت و مهارت های ساخت شما مورد آزمایش قرار می گیرد. از ضایعاتی که می توانید پیدا کنید وسایل نقلیه جدیدی ایجاد کنید. قطعات جدید را جمع آوری کنید و از توانایی های خود برای ساخت وسایل نقلیه تخصصی مورد نیاز برای رسیدن به گوشه های سیاره استفاده کنید، چه در زیر آب و چه در داخل آتشفشان. هدف شما جمع آوری قطعات کافی برای بازسازی سفینه فضایی و بازگشت به خانه است.


دانلود بازی Trailmakers


از پشتیبانی Steam Workshop برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت ها یا مودهای خود لذت ببرید، یا ببینید که بازیکنان دیگر چه چیزی ساخته اند، سپس به گروه Discord ما بپیوندید تا از آخرین اخبار مطلع شوید، و افرادی را برای بازی پیدا کنید، ایده های ساخت را تبادل کنید و مهارت های ساخت خود را به چالش بکشید.


تریلر بازی Trailmakers



سیستم مورد نیاز برای نصب :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit
Processor: i5-4440 (3.1 GHz quad-core)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 660
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

آموزش نصب بازی Trailmakers 


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید ، سپس محتویات پوشه Rune را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

پسورد فایل :
کپی