آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود و نصب بازی Second Front جبهه دوم برای کامپیوتر

بازی Second Front

Second Front یک بازی استراتژی تاکتیکی بر پایهٔ نوبتی محور جنگ جهانی دوم است. قابلیت ساخت و به اشتراک گذاری سناریوها و نقشه‌ها به بازیکنان امکان می‌دهد تا تجربهٔ خلاقانه‌ای را تجربه کنند. با بیش از 48 سناریو در مکان‌های مشهور ، می‌توانید در نبردهای استراتژیکی با تنظیمات تاریخی مختلف شرکت کنید.

فهرست گسترده واحدهای بازی تحسین برانگیز است که بیش از 40 نوع نیروی پیاده‌ نظام و ۲216 تانک، وسایل نقلیه و توپ را شامل می‌شود. این تنوع به بازیکنان امکان می‌دهد انواع گزینه‌های تاکتیکی و استراتژیکی را در طول نبردها به کار گیرند. تاکید بر تصمیم‌گیری‌های تاکتیکی و برنامه‌ریزی استراتژیکی نشان می‌دهد که بازیکنان باید به دقت حرکات خود را بررسی کنند و منابع خود را به بهترین شکل ممکن استفاده کنند تا پیروزی را بدست آورند.

به طور کلی، "Second Front" تجربهٔ عمیق و جذابی را برای بازیکنانی که به بازی‌های استراتژی تاکتیکی ع و تاریخ جنگ جهانی دوم دارند، ارائه می‌دهد. این بازی توسط استودیو  MicroProse Software و در سال 2023 برای کامپیوتر و pc عرضه شده است.


دانلود Second Front

✅ نام نرم افزارSecond Front❤️ تعداد دانلود210
⭐نسخه نرم افزار2023🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل2.3 گیگابایت

توضیحات بازی Second Front


به عنوان فرماندهٔ نیروی نظامی در دوران جنگ جهانی دوم، شما باید از توانایی ها و زبردستی تاکتیکی خود استفاده کنید تا ارتش خود را در مقابل نبردها و مأموریت های پرچالش هدایت کنید. با دسترسی به آرایه ای وسیع از اسلحه ها، وسایل نقلیه و تجهیزات، شما باید حملات خود را به دقت برنامه ریزی کنید و دشمنان خود را در میدان جنگ شکست دهید.

اما "Second Front" تنها دربارهٔ استراتژی و تاکتیک نیست ، همچنین دربارهٔ عنصر انسانی جنگ است. شما باید به دقت انگیزه و شرایط جسمی سربازان خود را مدیریت کنید، همچنین تجهیزات و مهمات آن ها را نیز مدیریت کنید. با قابلیت صدور دستورات، شما قادر خواهید بود به تغییرات موجود واکنش نشان داده و تصمیمات استراتژیکی بگیرید که می تواند تمام تفاوت را در میدان جنگ ایجاد کند.

با دنیای غنی و جزئیاتی، "Second Front" یک بازی است که شما را به روزهای جنگ جهانی دوم منتقل می کند. بگونه ای که شما یک بازیکن حرفه ای در بازی های استراتژی هستید یا تازه کار هستید، "Second Front" تجربه ای چالش برانگیز و پاداش بخش را ارائه می دهد که شما را مجذوب خود خواهد کرد.


Second Front


قابلیت های بازی Second Front


- بازی Second Front شامل 48 سناریوی حماسی است که در مکان های شهیر جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد، از جمله منطقه کارخانه استالینگراد، بوریسوف و کوروستیچیف.

- بازی شامل یک ویرایشگر است که به شما امکان می دهد نقشه ها و سناریوهای سفارشی را ایجاد و به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید کمپین های کاملی را بسازید. 

- نقشه ها و سناریوهای خطرناک خود را در ویرایشگر سناریو و نقشهٔ یکپارچه ایجاد کنید و سپس با دوستان خود در جامعهٔ استیم به اشتراک بگذارید.

- در دستوردهی میدان جنگ، به دقت و واقع گرایی عمل کنید. بازیکنان می توانند با در نظر گرفتن تلفات مداوم و خستگی واحدها و سایر ملاحظات غیرمنتظرهٔ میدان جنگ، از همتایان خود پیشی بگیرند.

تریلر بازی Second Front


- به عنوان نیروهای آلمانی، آمریکایی یا روسی، بازی کنید و با رهبران منحصر به فرد هر یک از این ملت ها، تأثیر مفید بر میدان جنگ داشته باشید.

- به بیش از 40 واحد نیروی پیاده نظام فرمان دهید، هر یک را با کارکرد تاکتیکی و ارزش استراتژیک خود تجهیز کنید.

- بیش از 216 نوع تانک، وسایل نقلیه، سلاح ها و تجهیزات شامل اسلحه های کلاشینکوف، آتش افروز، مورتر، پانزرشرک و بازوکا برای ساخت یک ارتش مکانیزه قدم بردارید.

- هوش مصنوعی رقابتی، که از رفتارهای پدیدار شدهٔ هوش مصنوعی تشکیل شده است، یک حریف چالش برانگیز و سازگار در میدان جنگ فراهم می کند.

- کنترل ها و مکانیک های قابل شناسایی در Second Front آسان برای بازی کردن هستند، در حالی که لایه های استراتژیک عمیق آن را به چالشی برای تسلط بر آن تبدیل می کند.


حداقل سیستم مورد نیاز


OS: Windows 7 32-bit or newer
Processor: Intel or AMD, Dual Core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard


سیستم پیشنهادی


OS: Windows 10 64-bit or newer
Processor: Intel or AMD, Dual Core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia or AMD, 4GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Direct X- compatible soundcard

آموزش نصب بازی Second Front


1 - فایل را دانلود کنید و توسط نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید.

2 - فایل با فرمت iso بدست آمده را توسط نرم افزارهایی نظیر PowerISO یا Daemon Tools باز کنید. ( به صورت Mount اجرا شود )

3 - بازی را نصب کنید ، سپس محتویات پوشه Crack را در مسیر نصب بازی کپی کنید.

پسورد فایل :
کپی