آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود نرم افزار KLS IceArchiver 2.0.0.06 برنامه پشتیبان گیری از شبکه برای ویندوز

دانلود KLS IceArchiver برای ویندوز

KLS IceArchiver نرم افزاری قدرتمند برای پشتیبان گیری اطلاعات می باشد. این اپلیکیشن فرآیند پشتیبان گیری را خودکار می کند و می تواند از تمام ساختار شبکه شما پشتیبان تهیه کند. این نرم افزار از amazon glacier برای پشیتبان گیری اطلاعات در فضای ابری استفاده می کند. زمانی که این برنامه را باز می کنید، wizard ای نشان داده می شود که شما را راهنمایی می کند پروفایل های مختلف دلخواه خود را بسازید و با آن ها از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و سر راستی است که مدیریت آن آسان می باشد. در home tab می توانید خلاصه ای از اطلاعات کارهایی که انجام داده اید را همراه با تاریخچه 30 روز اخیر، مشاهده کنید. امکان ایجاد پشتیبان های دلخواه خود را در profile tab خواهید داشت. کافیست روی run بزنید تا باقی کارها را برنامه برای شما انجام دهد. ساختن چند پروفایل امکان پذیر می باشد.

این ویژگی نیازهای مختلف شما را برآورده می کند. توجه داشته باشید که نیاز به پروفایل amazon glacier و وارد کردن اطلاعات لازم برای انتقال اطلاعات خود دارید. KLS IceArchiver نرم افزاری کاربردی برای افرادی به شمار می رود که از amazon cloud backup استفاده می کنند و می خواهند کارهای خود را اتوماتیک کنند تا کمتر روی آن ها زمان بگذارند.


دانلود KLS IceArchiver

✅ نام نرم افزارKLS IceArchiver❤️ تعداد دانلود1678
⭐نسخه نرم افزار2.0.0.06🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل35 مگابایت

ویژگی های نر افزار KLS IceArchiver


- پشتیبان گیری روی amazon glacier و google cloud nearline

- پشتیبان گیری اطلاعات لوکال و شبکه

- پشتیبان گیری از دیتابیس های مختلف

- پشتیبان گیری از اطلاعات اپلیکیشن ها

- پشتیبان گیری از فایل های باز و با دسترسی های ntfs

- شخصی سازی ویژگی های مختلف برنامه

- سازگار با ویندوز سرور 2019 و ویندوز 11 و 10

- فشرده سازی اطلاعات با zip, 7z و zip64

تصاویری از محیط نرم افزار KLS IceArchiver :

دانلود KLS IceArchiver برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی