آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » سخت افزار » دانلود نرم افزار Easy System Utility 1.0.3 مشاهده مشخصات سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ و بهینه ساز

دانلود Easy System Utility

Easy System Utility ابزاری است که به شما کمک می کند مشخصات سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ خود را با نمای کلی مشاهده کنید. می توانید سیستم عامل، مدل CPU، گرافیک، حافظه، مادربرد، شبکه و درایورهای خود را همه در یک مکان مشاهده کنید که در وقت شما صرفه جویی می کند. رابط کاربری Easy System Utility به صورت تب سازماندهی شده است و به شما امکان دسترسی به ویژگی ها را می دهد. تب Clean به شما امکان می دهد نرم افزارهای غیر ضروری ویندوز و فایل های ناخواسته را پاک کنید.
 می توانید ابتدا فایل ها را تجزیه و تحلیل کنید و سپس به راحتی آنها را از کامپیوتر یا لپ تاپ خود تمیز و حذف کنید. شما می توانید از میان گزینه هایی مانند DirectX Shader Cache، Prefetch Files، Recycle Bin، Temp files، Thumbnail Cache و Windows Log Files را انتخاب کنید.


دانلود Easy System Utility

✅ نام نرم افزارEasy System Utility❤️ تعداد دانلود54
⭐نسخه نرم افزار1.0.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل1.2 مگابایت

تب Folders/Files ابزارهای زیادی در رابطه با فایل ها و پوشه ها دارد. می توانید قفل فایل ها و پوشه های دارای مشکلات مجوز را باز کنید، به راحتی اندازه های تصویر را کاهش دهید و واترمارک به تصاویر اضافه کنید. همچنین می توانید نام پوشه ها را تغییر دهید و پوشه های حجیمی که فضای ارزشمندی از رایانه شما اشغال می کنند، حذف کنید.

Easy System Utility همچنین دارای یک تب Password Generator است. شما می توانید رمزهای عبور تصادفی و امن با کاراکترهای مختلف ایجاد کنید. می توانید طول رمز عبور را سفارشی کنید و اعداد، نمادها، حروف بزرگ و کوچک را تغییر دهید.

Easy System Utility


قابلیت های کلیدی Easy System Utility


- مشخصات سیستم را مشاهده کنید
- تجزیه و تحلیل فایل های ناخواسته ویندوز
- پاک کردن فایل های ناخواسته ویندوز
- پاک کردن فایل های نرم افزاری
- باز کردن قفل فایل ها / پوشه ها
- کاهش حجم تصویر
- اضافه کردن واترمارک تصویر
- تغییر نام فایل ها/پوشه ها
- حذف پوشه های حجیم
- سریال ویندوز را پیدا کنید
- رمزهای عبور وای فای را پیدا کنید
- ایجاد رمزهای عبور تصادفی
ر- اه اندازی سریع فایل ها/برنامه ها

پسورد فایل :
کپی