آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود QR Generator Pro 1.01.67.0607 برنامه ایجاد بارکدهای QR برای اندروید

دانلود QR Generator Pro برای اندروید

QR Generator Pro نرم افزاری حرفه ای می باشد که ویژگی های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار رابط کاربری جذابی دارد که کار کردن با آن آسان می باشد. قالب های متنوع QR ای را در این اپلیکیشن پیدا می کنید. این نرم افزار قادر به ایجاد انواع بارکدهاست. QR Generator Pro می تواند بارکدهای پویای QR با GIF QR Code برای ویدیوها تولید کند. اکنون بارکدهای این برنامه از طیف گسترده تری از فرمت ها پشتیبانی می کنند. می توانید بارکدهای خود را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. در این نرم افزار قادر به تغییر دادن رنگ، الگو، و اضافه کردن لوگو به واترمارک هایتان هستید. این نرم افزار از انواع الگوها پتشیابنی می کند. می توانید لیستی از بارکدهای موجود را مشاهده کنید.

این نرم افزار از اناع اطلاعات پشتیبانی می کند. به عنوان مثال می توانید متن، وای فای، اپلیکیشن، پیامک، و اکانت های رسانه های اجتماعی خود را در بارکدهای آن جایگذاری کنید. QR Generator Pro تمام نیازهای مرتبط شما با بارکدهای QR را برآورده می کند. این اپلیکیشن نسبت به نرم افزار های مشابه حجم کم تری دارد. QR Generator Pro نسخه حرفه ای اپلیکیشن QR Code Generator می باشد. کار کردن با این نرم افزار آسان است. کافیست داده های دلخواه خود را وارد آن کنید؛ قالب دلخواه را انتخاب کنید و سپس آن را شخصی سازی کنید و کارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار QR BarCode و دانلود ByteScout BarCode Reader از دیگر برنامه های اسکن امن بارکدهای QR می باشد.


دانلود QR Generator Pro

✅ نام نرم افزار QR Generator Pro ❤️ تعداد دانلود 1477
⭐نسخه نرم افزار 1.01.67.0607 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 به بالا 🔆 حجم فایل 14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار QR Generator Pro :


- دارای بیش از 10 هزار کاربر از سراسر دنیا

- وجود قالب های متنوع و جذاب

- امکان شخصی سازی کردن بارکدها

- پشتیبانی از انواع داده ها

- امکان اضافه کردن لوگو به بارکد

- پشتیبانی از انواع بارکدها

- استفاده از الگوهای اختصاصی و دلخواه

- پشتیبانی از بارکدهای گیف

تصاویری از محیط نرم افزار QR Generator Pro :


دانلود QR Generator Pro برای اندروید  دانلود QR Generator Pro برای اندروید  دانلود QR Generator Pro برای اندروید  دانلود QR Generator Pro برای اندروید  دانلود QR Generator Pro برای اندروید


پسورد فایل :
کپی