آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود AI Art Generator 3.5.3 تبدیل متن به تصاویر با هوش مصنوعی اندروید

دانلود AI Art Generator برای ویندوز

AI Art Generator نرم افزاری فوق العاده است که با آن می توانید متن مورد نظر خود را تبدیل به نقاشی های خیره کننده کنید. با استفاده این اپلیکیشن قادر به تبدیل رویای خود به واقعیت هستید. چیزی که به ذهنتان می آید را در قالب کلمات وارد برنامه کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی این برنامه باقی کارها را برای شما انجام دهد. شما می توانید هر متنی را وارد این اپلیکیشن کنید. از ابیات اشعار تا نشانه های زودیاک، نام کاراکترها، ترکیبی تصادفی از کلمات و ... . متن آن را وارد کنید، این اپلیکیشن با سرعت بالایی تصویر مورد نظر شما را تولید خواهد کرد.
این برنامه محدود به تولید تصاویر با متن نیست. در صورت نیاز می توانید عکس های دلخواه خود را وارد برنامه کنید و اجازه دهید که این اپلیکیشن بر اساس تصویر ارسالی شما، عکسی جدید و جذاب تولید کند. استایل مورد نظر عکس خود را انتخاب کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید. کار کردن با این اپلیکیشن آسان می باشد و نیازی نیست طراحی ماهر باشید تا با این اپلیکیشن کار کنید. پس از این که تصاویرتان را تولید کردید آن ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا فالورهای بیشتری کسب کنید. AI Art Generator بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود AI Art Generator

✅ نام نرم افزارAI Art Generator❤️ تعداد دانلود2924
⭐نسخه نرم افزار3.5.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل112 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AI Art Generator :

- بیش از ده هزار کاربر
- ساخت تصاویر با هوش مصنوعی
- ساخته شدن تصاویر بر اساس متن
- انتخاب استایل دلخواه
- تولید تصاویر جدید با تصاویر قدیمی
- عدم محدودیت در وارد کردن کلمات دلخواه

تصاویری از محیط نرم افزار AI Art Generator:


دانلود AI Art Generator برای اندروید  دانلود AI Art Generator برای اندروید  دانلود AI Art Generator برای اندروید  دانلود AI Art Generator برای اندروید  دانلود AI Art Generator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی